صحنه دلهره آور گرفتار شدن اسکوترسوار روی ریل راه آهن + ویدیو

قرار گرفتن اسکوترسوار در مقابل قطار صحنه ای دلهره آور را در یکی از مناطق ریلی هند رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از بدترین موقعیت‌هایی که یک راننده ممکن است در آن قرار بگیرد خراب شدن وسیله نقلیه روی ریل راه آهن و دقیقا هنگام نزدیک شدن قطار باشد. اتفاق مشابه‌ای که به تازگی برای یک اسکوترسوار هندوستانی رخ داد.

این اسکوترسوار قصد عبور از ریل راه آهن را داشت که ناگهان اسکوتر وی روی ریل خراب شده کرد. این در حالی بود که در همان لحظه یک قطار در حال نزدیک شدن به این راننده بود و او فرصت زیادی برای نجات اسکوتر خود نداشت. این اتفاق در منطقه «جام نگار» واقع در ایالت گجرات هند رخ داد.

یکی از ویدئویی‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد این راننده با تکان دادن دستش تلاش می‌کند تا اپراتور قطار را آگاه کند، اما تلاش وی بی ثمر می‌ماند. ویدئوی دیگر اسکوتر را در حالی که توسط قطار چند صد متر حمل شده و سپس قطار متوقف می‌شود نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند پس از خراب شدن اسکوتر، این مرد با وسیله نقلیه خود را چندین متر به سمت قطار حرکت کرد و سپس در آخرین لحطه از روی ریل به بیرون پرید.

در این حادثه به این راننده آسیبی وارد نشد، اما اسکوتر وی بر اثر برخورد با قطار دچار خسارت شد. پلیس هند تحقیقات خود را برای شناسایی این راننده که ظاهرا محل را ترک کرده بود آغاز کرده است.

صحنه دلهره آور

 ریل راه آهن

اسکوترسوار

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 16001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha