هزینه جابه‌جایی از ملاصدرا چقدر آب می‌خورد؟

معاون اجرایی سازمان بورس با اشاره به هزینه جابه جایی نقل و انقال به ساختمان جدید، گفت: شان سازمان، شان بازار سرمایه و فعالان آن است، باید ساختمان فاخر و محیط اداری فاخر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس نیوز؛ مصطفی بهشتی سرشت درباره برنامه سازمان برای مدیریت هزینه در نقل‌مکان به ساختمان جدید، اظهار کرد: جابه‌جایی و نقل و مکان به ساختمان جدید هزینه خواهد داشت و طبیعتاً بخشی از این هزینه‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

معاون اجرایی سازمان بورس با بیان اینکه ناچار به نقل‌مکان و جابه‌جایی بودیم افزود: حتی اگر به ساختمان جدید نقل‌مکان کنیم بازهم در حوزه‌هایی برای جا و مکان با محدودیت مواجه خواهیم بود.

وی گفت: هرچند این جابه‌جایی نسبت به وضعیت فعلی مطلوب‌تر خواهد بود و روی عملکرد سازمان تأثیر خواهد گذاشت اما حتی اگر ۵ سال دیگر نیز خبری مبنی بر جابه‌جایی ساختمان سازمان منتشر شد اصحاب رسانه نباید متعجب شوند، سازمان همچنان مسئله دارد.

بهشتی سرشت با بیان اینکه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، صرفه و صلاح سازمان حتماً لحاظ خواهد شد، بیان کرد: بسیاری از سازمان‌ها و مؤسسات که جابه‌جایی دارند برای طراحی ساختمان معمولاً قراردادهای میلیاردی منعقد می‌کنند.

معاون اجرایی سازمان بورس خاطرنشان کرد: معتقدیم سازمان باید شأن بازار سرمایه را حفظ کند و ساختمانی که دارد به‌عنوان یک نماد باشد کما اینکه شرکت بورس به این نقطه رسیده و سازمان نیز باید به آن برسد همان‌طور که ساختمان بانک مرکزی نیز یک نماد محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: شأن سازمان، شأن بازار سرمایه و فعالان آن است، باید ساختمان فاخر و محیط اداری فاخر داشته باشد، اما قطعاً برای اینکه هزینه‌ها اتلاف نشود تا جایی که ممکن است در حال طی کردن این مسیر هستیم تا دچار هزینه اضافی نشویم و هر میزانی که هزینه شده در صورت مالی سال آینده قید خواهد شد.

بهشتی سرشت اظهار کرد: هزینه جابه‌جایی در ساختمان جدید عمدتاً صرف مبلمان اداری خواهد شد و با در نظر گرفتن تورم مبلغی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

معاون اجرایی سازمان بورس درباره زمان جابه‌جایی گفت: بخشی از معاونت اجرایی منتقل‌شده و به‌تدریج و واحد به واحد در حال انتقال هستیم و امیدواریم تا پایان شهریورماه عملیات استقرار در ساختمان جدید به پایان برسد.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 15970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha