سیگنال های مهم بورسی امروز (۲۴ خرداد ماه)

بازار در هفته جاری روند منفی را گذرانده است روز گذشته هم ارزش معاملات به کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان رسید. امروز روند بازار به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، بازار در هفته جاری روند منفی را گذرانده است روز گذشته هم ارزش معاملات به کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان رسید. در حال حاضر تنها ابهام سیاسی که بازار و روند آن را تحت تاثیر خودش قرار داده، طولانی شدن مذاکرات برجام و مشخص نبودن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در کشور است و به عقیده بسیاری از کارشناسان تا رفع نشدن این مسائل به ثبات اقتصادی و در نتیجه به تعادل در بازار سرمایه نخواهیم رسید.

_ ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی روز گذشته روند کاهشی را داشت و به ده میلیون و ۲۰۵ هزار تومان رسید.

_روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، عرضه اولیه ومدیر به عنوان پنجمین عرضه اولیه امسال روانه بورس می‌شود که احتمالا حدود ۱۱۰ هزار تومان نقدینگی برای گرفتن آن کافی باشد.

_ روز گذشته هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با رشد ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی نسبت به روز قبل معاملاتی به قیمت یک میلیون و ۷۰ هزار و ۸۰۰ تومان مبادله شد.

_ قند ثابت خراسان در شفاف سازی رسمی اعلام کرد، نرخ جدید شکر بر اساس ضوابط ابلاغی ( ۱۷ درصد بیش از قیمت تمام شده) به منزله «دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات» است.

_ اسامی افراد منتخب در قرعه‌کشی دومین فروش فوق‌العاده سایپا، ویژه پنج محصول سایپا، پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی، امروز دوشنبه ۲۴ خرداد در سایت رسمی این گروه منتشر می‌شود.

_ در پی برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال افزایش قیمت بلیت هواپیما، معاون سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در پروازهای داخلی نداریم.

_ مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس و اوراق بهادار تهران گفت: سامانه معاملات بومی بورس اکنون قابلیت بهره‌برداری دارد، اما باید یکسری فرایندهایی را اعم از استقرار و راه‌اندازی، از سر بگذارند به همین دلیل کمی فرایند به اجرا در آمدن آن زمان‌بر شده است.

_ قطع برق دوباره در مناطقی از تهران گزارش شده است و شرکت توزیع برق با اشاره به افزایش قابل توجه دمای هوا و افزایش مصرف برق احتمال می‌دهد که برق دوباره در روزهای آینده جیره‌بندی شود.

_ وزیر راه و شهرسازی از وام اجاره مسکن ۷۰ میلیون تومانی در تهران خبر داد؛ در دیگر کلانشهرها و سایر شهرها نیز به ترتیب ۴۰ و ۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 15967

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha