جدال سرو قامتان ایران با ژرمن‌های بدون سلاح/ آلکنو به دنبال معمای حل نشده!

تیم ملی والیبال کشورمان در نهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف آلمان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ را با پیروزی مقابل آمریکایی‌ها شروع کرد. ملی پوشان توانستند تیم ملی آمریکا را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهند و به مصاف صربستان پر ستاره بروند. تیم ملی والیبال ایران روز گذشته از ساعت ۱۲:۳۰ با ترکیب جوانان به مصاف صربستان رفت.

آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان همانند بازی مقابل روسیه به جوانان خود تکیه کرد و جوانان را راهی میدان کرد تا بتواند آن‌ها را در برابر بزرگان آزمایش کند. در مقاطعی از بازی هم با تجربه‌ها را به کمک جوانان می‌فرستاد تا بتوانند در لحظات حساس بازی را کنترل کنند. بازی برابر صرب‌ها از حساسیت زیادی برخوردار بود، جوانان ۲ ست را از صرب‌ها گرفتند و ۲ ست را به صرب‌ها واگذار کردند تا بازی در همه چیز بین ۲ تیم برابر شود، اما در ست پنجم این تجربه صربستان بود که بر جوانان غلبه کرد و در نهایت ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال ایران مغلوب صربستان شد.

شاگردان آلکنو در بازی سوم از هفته سوم باید به مصاف ژرمن‌ها بروند. تیم ملی والیبال آلمان هرچند همانند گذشته قدرتمند نیست، اما کم خطر هم نیست و می‌توان گفت ماموریت بازیکنان تیم ملی نمایش یک بازی درخشان و پیروزی برابر آلمان‌ها است. آلمانی‌ها "آندره‌آ جیانی" که خود یکی بازیکنان مطرح والیبال بوده، را روی نیمکت خود دارند و همین امر نشان دهنده این است که باید منتظر یک والیبال منظم از سوی آلمانی‌ها باشیم.

تیم ملی والیبال کشورمان امروز از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران در ریمینی ایتالیا به مصاف تیم ملی والیبال آلمان خواهد رفت.

جدال شاگردان آلکنو با ژرمن‌های بدون صلاح/ سرمربی به دنبال معمای حل نشده!

عملکرد تیم ملی والیبال آلمان در دوره گذشته لیگ ملت‌های والیبال

آلمان در دوره گذشته (۲۰۱۹) در مرحله مقدماتی با کسب ۳ پیروزی، ۱۲ شکست و تنها ۷ امتیاز عنوان چهاردهم را به خود اختصاص داد و به مرحله نهایی راه پیدا نکرد. این تیم در هفته اول راهی چین شد که حاصل این سفر کسب تنها یک پیروزی آن هم مقابل چین میزبان بود. آلمان به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ چین را شکست داد و در ادامه با نتایج مشابه ۳ بر صفر مغلوب ایتالیا و ایران شد.

این تیم در هفته دوم راهی کانادا شد و در این هفته هم توانست تنها یک پیروزی به دست بیاورد. آلمان در این هفته به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد صربستان گذشت و در ادامه با همین نتیجه مغلوب کانادا شد و در بازی آخر هفته دوم هم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل استرالیا بازنده شد.

در هفته سوم آلمان‌ها راهی فرانسه شدند و با ۳ شکست این کشور را ترک کردند. آن‌ها ۳ بر یک به فرانسه باختند و با همین نتیجه مغلوب آمریکا شدند و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین تن به شکست دادند. شاگردان جیانی برای هفته چهارم به برزیل سفر کردند که حاصل تلاش آن‌ها ثبت ۳ شکست مقابل تیم‌های روسیه، برزیل و بلغارستان بود. آن‌ها در هفته آخر میزبان بودند و به واسطه میزبانی هم تنها موفق به کسب یک پیروزی شدند. آلمان در هفته آخر ۳ بر یک از سد پرتغال گذشت، ۳ بر یک مغلوب لهستان شد و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ژاپن تن به شکست داد. به این ترتیب آلمان در مکان چهاردهم ایستاد و از رسیدن به مرحله نهایی بازماند.

جدال شاگردان آلکنو با ژرمن‌های بدون صلاح/ سرمربی به دنبال معمای حل نشده!

بررسی ستاره‌های سرشناس تیم ملی والیبال/ آلمانی‌ها بدون بمب افکن خود در ایتالیا

تیم ملی والیبال آلمان نتوانست به رقابت‌های المپیک صعود کند و به همین دلیل چهره سرشناس این تیم یعنی "گئورگی گروزر" رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. این غول والیبال آلمان پیش از برگزاری رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در قاره اروپا اعلام کرده بود که اگر تیم ملی کشورش نتواند به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کند از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد و در نهایت همین اتفاق هم برای او افتاد.

به هر حال جیانی در رقابت‌های لیگ ملت‌های امسال بمب افکن خود را در اختیار ندارد و از حالا اقدامات لازم برای ساختن یک نسل جدید را آغاز کرده است. هرچند آلمان هنوز از حضور برخی بازیکنان سرشناس همچون کریستین فروم، لوکاس کامپا، سیمون هرش و مارکوس بومه استفاده می‌کند، اما امسال چهره‌های دیگری را هم به همراه خود دارد.

در بازی‌هایی که تاکنون آلمان در لیگ ملت‌های سال جاری از خود به نمایش گذاشته است، کریستین فروم، دریافت کننده این تیم یکی از چهره‌های سرشناس بود. او عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند. همچنین لینوس وبر، پشت خط زن این تیم هم نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

از سوی دیگر در پست سرعتی هم آن‌ها بازیکنی همچون توبیاس کریک را در اختیار دارند که می‌تواند نقطه اتکای جیانی و تیمش باشد. در پست پاسوری هم آلمان نشان داد تنها به حضور کامپا بسنده نمی‌کند و با میدان دادن به یان زیمرمن توانست خیال خود را برای آینده تا حدود زیادی راحت کند. همچنین موریتز رِیچِرت، دیگر دریافت کننده آلمان هم تاکنون عملکرد خوبی داشته و یکی از چهره‌های تاثیرگذار تیم جیانی بود.

جدال شاگردان آلکنو با ژرمن‌های بدون صلاح/ سرمربی به دنبال معمای حل نشده!

وضعیت تیم‌های ملی والیبال ایران و آلمان

در دو هفته ابتدایی شاگردان ولادیمیر آلکنو موفق به کسب ۴ پیروزی شدند و در ۳ بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. تیم ملی ایران شروع نگران کننده‌ای داشت و نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد، اما پس از آن توانست از سد تیم‌های هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا عبور کند و در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

در طرف مقابل هم تیم ملی آلمان نیمی از مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و نیمی دیگر را با شکست؛ شاگردان جیانی در هفته اول استرالیا را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب فرانسه شدند و با همین نتیجه از سد بلغارستان گذشتند. در هفته دوم تیم ملی آلمان ۳ بر ۲ مغلوب آرژانتین شد، با همین نتیجه از سد هلند گذشت و با نتیجه ۳ بر یک اسلوونی را از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار خود ۳ بر صفر مغلوب آمریکا شد.

تیمی که دوره گذشته تنها موفق به کسب ۳ پیروزی شده بود، امسال متفاوت ظاهر شده و توانسته در پایان هفته دوم همین تعداد پیروزی را به دست بیاورد. به این ترتیب تیم ملی آلمان با ۳ برد و ۵ باخت و ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی مسابقات امسال قرار دارد.

اسامی بازیکنان تیم‌های ملی والیبال کشورمان و آلمان در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

تیم ملی آلمان (۱۷ نفر دعوت شده اند):

  • پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، اریک بورگراف
  • پشت‌خط‌زن‌ها: سیمون هرش، لینوس وبر
  • سرعتی‌زن‌ها: مارکوس بومه، توبیاس کریک، نواه باکسفولر، فلوریا کریج، لوکاس مازه
  • دریافت کننده ها: کریستین فروم، روبن شات، موریتز ریچرت، دیوید سوزنهایمر، اریک روهرز
  • لیبروها: دنیس کالیبردا، ژولین زنگر

هدایت آلمان را در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ آندره‌آ جیانی برعهده دارد.

تیم ملی ایران (۱۷ نفر دعوت شده اند):

  • پاسورها: سعید معروف، محمدطاهر وادی
  • پشت‌خط زن ها: امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت
  • قدرتی‌زن ها: میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی
  • سرعتی‌زن‌ها: سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، رضا عابدینی
  • لیبروها: محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی

هدایت تیم ملی والیبال ایران را هم ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد.

برنامه بازی‌های روز سوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها (جمعه ۲۱ خرداد ماه):

  • ایران – آلمان، ساعت ۱۲:۳۰
  • روسیه – اسلوونی، ساعت ۱۴:۳۰
  • ژاپن – آرژانتین، ساعت ۱۵:۳۰
  • هلند – بلغارستان، ساعت ۱۷:۳۰
  • استرالیا – ایتالیا، ساعت ۱۸:۳۰
  • آمریکا – صربستان، ساعت ۲۰:۳۰
  • کانادا – فرانسه، ساعت ۲۲:۰۰
  • برزیل – لهستان، ساعت ۲۳:۳۰
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 15834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha