ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز چقدر شد؟

در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت با ۵۷ هزار تومان تغییر نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ در پایان معاملات بازار سهام در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ که با افت ۰٫۷۶ درصدی شاخص کل بورس همراه بود، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افتی ۰٫۵۵ درصدی به ۱۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان رسید.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت به حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.  بر این اساس ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی هم در پایان این هفته به حدود ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در روزهای اخیر رشد نمادهای بانکی در بورس موجب شده تا ارزش سهام عدالت کمی نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کند.

ارزش سهام عدالت در حالی امروز در محدوده ۱۰ میلیون تومانی قرار دارد که بیش از یک سال از آزادسازی آن می‌گذرد و هنوز بسیاری از سهامداران موفق به فروش ۶۰ درصد قابل فروش نشده‌اند. این در حالی است که بسیاری از دارندگان سهام عدالت در مردادماه و در اوج قیمتی این سهام اقدام به فروش کرده بودند اما افت شدید شاخص کل بورس، و به تبع آن کاهش ارزش سهام عدالت، دارایی انها را تقریبا نصف کرده است.

انتهای پیام. /

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
کد خبر: 15802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha