تذکر نماینده مجلس درمورد ساماندهی بازار بورس

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار رسیدگی به بازار بورس و اجرای مصوبات شورای عالی بورس درباره سهامداران خرد و حقیقی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: آب شرب حق همه مردم است اما در هفته گذشته متوجه شدیم که چندین شهر و روستا دچار قطعی آب شدند و لازم است تدبیری در این باره اندیشیده شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: نزدیک به سه ماه است که پیشنهادات لازم برای ساماندهی بازار بورس جمع آوری شده و از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شده است، قرار بر این بود که این موارد مورد ارزیابی قرار گیرد و در این باره تصمیم گیری شود. چه کاری مهمتر از ساماندهی بازار بورس است که به این موضوع نمی پردازید؟ بیش از نیمی از مردم کشور در بورس متضرر شده اند و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: چرا مصوبات شورای عالی بورس درباره سهامداران خرد و حقیقی را اجرا نمی‌کنید؟

حاجی دلیگانی در پایان به وزیر جهاد کشاورزی گفت: دامداران مشکلات زیادی برای تأمین علوفه و نهاده‌ها دارند و باید به میدان بیایید و این مشکلات را پیگیری کنید.

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
کد خبر: 15733

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha