گلزنی زوج ملی‌پوش فوتبال ایران در یک روز!

علی قلی‌زاده هافبک خلاق و بازی‌ساز تیم ملی فوتبال ایران که از زاویه‌ای کاملا بسته گل زیبایی را امروز توانست وارد دروازه هنگ‌کنگ کند، پس از گلزنی مقابل دوربین‌ها گل خود را به همسرش یاسمن فرمانی که در تیم ملی فوتبال زنان به میدان می‌رود و هم‌چنین در عرصه باشگاهی نیز بازیکن تیم فوتبال زنان شالروا بلژیک است، تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از هفت صبح علی قلی زاده هافبک خلاق و بازیساز تیم ملی فوتبال ایران که از زاویه‌ای کاملا بسته گل زیبایی را امروز توانست وارد دروازه هنگ‌کنگ کند، پس از گلزنی مقابل دوربین‌ها گل خود را به همسرش یاسمن فرمانی که در تیم ملی فوتبال زنان به میدان می‌رود و هم‌چنین در عرصه باشگاهی نیز بازیکن تیم فوتبال زنان شالروا بلژیک است، تقدیم کرد.

اتفاق جالب‌توجه این‌که فرمانی هم این روزها در اردوی تیم ملی فوتبال زنان است و خود را برای حضور در تورنمنت دوستانه و بین‌المللی بلاروس آماده می‌کند. لحظاتی پیش از آغاز مصاف ایران و هنگ‌کنگ بود که سوت پایان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان و آکادمی اردلان زده شد؛ دیداری که در آن یاسمن فرمانی یکی از گلزنان تیم ملی فوتبال زنان ایران بود تا یک اتفاق ویژه و جالب‌توجه در عرصه فوتبال ملی رقم بخورد و زوج ملی‌پوش فوتبال ایران، در یک روز با پیراهن تیم ملی موفق به گلزنی شوند.

۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 15539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha