کاهش ۳.۴ درصدی ارزش بیت کوین پس از توییت جدید «ماسک»

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارزش بیت کوین به دنبال یک توییت دیگر از طرف ماسک ۳.۴ درصد کاهش یافت.

ماسک بارها بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را با اظهارات خود در رسانه‌های اجتماعی تخریب کرده است. او ماه گذشته تصمیم خود برای استفاده از بیت کوین جهت خرید خودروهای برقی تسلا را به خاطر نگرانی‌های محیط زیستی لغو کرد. این اقدام ماسک به همراه تشدید اقدامات نظارتی چین باعث سقوط ارزهای مجازی شد.

ماسک در جدیدترین اقدام خود هشتگ بیت کوین را با ایموجی یک قلب شکسته توییت کرده است.

بیت کوین حدود ۲۷ هزار دلار پایین‌تر از رکورد اواسط آوریل که برابر با ۶۵ هزار دلار بود معامله می‌شود. کاهش قیمت امروز بیت کوین ملایم‌تر از بی ثباتی‌های قبلی به وجود آمده به دنبال اظهارات ماسک بوده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۰۵.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۱۶.۶۸ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۷۱ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۴ خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 37,666 ۹۱۷,۳۵۹,۹۱۴
اتریوم 2,733 ۶۶,۳۱۹,۰۰۷
بایننس کوین 404 ۹,۸۱۸,۱۰۱
تتر 1 ۲۴,۲۸۹
کاردانو 1.74 ۴۲,۲۱۵
دوج کوین 0.38 ۹,۴۱۶
ریپل 0.99 ۲۴,۱۶۴
پولکادات 25.24 ۶۱۲,۳۳۶

گفتنی است؛ نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 15530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha