آخرین اخبار از آتش‌ سوزی  مهیب در پالایشگاه تهران +تصاویر

۱۳ ساعت از حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران می‌گذرد و همچنان آتش نشانان در حال مهار آتش هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، شعله های آتشی که بر اثر حادثه آتش سوزی در مخازن پالایشگاه نفت تهران (شهید تندگویان) از غروب دیروز چهارشنبه ۱۲ خرداد بر شهر تهران سایه افکنده بود پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وقفه صدها نیروی آتش نشان و با حمایت نیروهای پلیس و نظارت مدیران شهری و بحران در حال تمام شدن است و شبی پر اضطراب برای تهرانی ها خصوصا اهالی ساکن در اطراف پالایشگاه تهران به پایان رسید و در حالی آخرین شعله ها فروکش می کند که اخبار رسیده حاکی از آن است که خوشبختانه به کسی در این حادثه آسیب جانی نرسیده است.

این حادثه تلفات نداشت

شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران شب گذشته اعلام کرده بود که ساعت ۱۹.۳۰ بعد از ظهر آتش سوزی در مخزن گازوئیل این پالایشگاه رخ داد و ۲۰ هزار بشکه گازوئیل دچار حریق شده است. اکنون این آتش سوزی مهار شده و از سرایت آن به دیگر مخازن جلوگیری شده است.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران خبر داد : این آتش‌سوزی خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشته است. به دلیل اینکه در این حریق فرآورده‌هایی مثل گازوئیل دچار آتش‌سوزی شده است نمی‌توان آتش را خاموش کرد و باید تنها آتش را مهار کرد تا تمام فرآورده بسوزد.

آتش سوزی پالایشگاه نفت

حریق پالایشگاه

آتش سوزی پالایشگاه راهور

WhatsApp Image 2021-06-02 at 21.40.35

آتش سوزی پالایشگاه

البته آخرین اخبار حاکی است دقایقی پیش یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران که شعله ور بودT ناگهان منفجر و ضایعات نفتی آن جاری و هم اکنون آتش گسترده‌تر شد.

۱۳ ساعت از حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران می‌گذرد و همچنان آتش نشانان در حال مهار آتش هستند.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 15498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha