بازار امروز تحت تاثیر چه اخباری است؟ (۱۱ خرداد ماه)

در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه عمده نمادهای شاخص‌ساز روندی منفی را داشتند و در نهایت ارزش معاملات نسبت به روز گذشته روند کاهشی را داشت و به ۴ هزار میلیارد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه عمده نمادهای شاخص‌ساز روندی منفی را داشتند و در نهایت ارزش معاملات نسبت به روز گذشته روند کاهشی را داشت و به چهار هزار میلیارد رسید. اما امروز صبح بازار تحت تاثیر چه اخباری قرار دارد؟

_ بانک مرکزی حداقل سرمایه به منظور تاسیس و فعالیت شرکت‌های صرافی تضامنی در تهران و شهرهای بزرگ را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

_ شرکت سیمان اردستان با نماد «اردستان» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

_ روز گذشته  قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۲۹۹ تومان و قیمت خرید ۲۲ هزار و ۸۳۸ تومان تعیین شد.

_انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد: میزان مصرف محصولات فولادی در کشور در فروردین ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد افزایش یافته است.

_ رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: بعضی از سازمان و دستگاه‌ها در زمینه استخراج رمزارز فعالند که اخبار این‌ سازمان‌ها را داریم و باید با آنها برخورد شود.

_ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین: پیشرفت‌هایی در مذاکرات کنونی برای احیای توافق هسته‌ای ایران حاصل شده است. در این دور از مذاکرات، آن دسته از تحریم‌های ایران که باید لغو شود بررسی می‌شوند.

_ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز(دوشنبه، دهم خردادماه) در بازار تهران با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

_ قیمت طلا در بازار دیروز (دوشنبه) به یک میلیون و ۹۳ هزار تومان رسید.

_ رئیس سازمان مالیاتی از وصول مالیات از طریق اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی تا پایان سال خبر داد.

_ رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو، از نهایی شدن خرید و واردات واکسن کرونا از سوی بخش خصوصی خبر داد.

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 15420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha