تحلیل‌گران بیت کوین: به سطح ۳۷,۵۰۰ دلار توجه کنید

تحلیلگران پلتفرم معاملاتی دیسنتریدر (Decentrader) بر این باور هستند که بیت کوین باید سریعاً سطح ۳۷,۵۰۰ دلار را بازپس بگیرد و اتریوم هم باید بتواند حمایت ۲,۳۰۰ دلار را حفظ کند تا با بازار خرسی روبرو نشویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از کوین تلگراف، همزمان با روز یادبود در آمریکا در روز دوشنبه که معامله‌گران به تعطیلات می‌روند و بازارهای آتی و اختیار معامله تحت نظارت مانند بورس کالای شیکاگو (CME) تا آخر هفته تعطیل هستند، قیمت بیت کوین همچنان به‌آرامی پایین می‌رود.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که پس از یک تلاش کوتاه توسط خریداران برای کشاندن بیت کوین تا بالای ۳۷,۰۰۰ دلار در ساعات اولیه صبح شنبه، نبود حمایت کافی برای بالاتر بردن قیمت باعث شد که بیت کوین باز به زیر ۳۴,۰۰۰ دلار برسد.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین

تحرکات قیمت اتریوم نیز تقریباً مشابه بیت کوین بود، به‌طوری که تلاش برای شکستن سطح ۲۵,۰۰ دلار با مقاومت سختی روبرو شد و قیمت اتر به ۲,۳۰۰ دلار افت کرد.

یا ۳۷,۰۰۰ دلار یا سقوط

بر اساس تحلیل فیلب‌فلیب (filbfilb)، بنیانگذار دیسنتریدر، افت‌وخیز قیمت بیت کوین که همچنان با میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای فاصله چشمگیری دارد، سرچشمه اصلی سردرگمی در بازار است. میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای معمولاً مرز بین بازار گاوی و خرسی بیت کوین است و این یعنی سناریوی نزولی برای بیت کوین همچنان معتبر است.

تحلیل‌گران بیت کوین: به سطح ۳۷,۵۰۰ دلار توجه کنید

این تحلیلگر در ادامه بیان داشت که اگر بیت کوین بتواند در پایین کانال ۳۰,۰۰۰ دلار حمایت قدرتمندی داشته باشد، میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای می‌تواند به یک ناحیه مقاومت کلیدی در هر تلاشی برای افزایش قیمت تبدیل شود.

فیلب‌فیلب گفت:

سقوط به پایین‌تر از این، احتمالاً پایین کانال ۲۰,۰۰۰ دلار یا فیبوناچی ۷۸.۶ درصدی را به یک هدف احتمالی تبدیل خواهد کرد. با این حساب، تغییرات قیمت طی این هفته اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

به گفته فیلب‌فیلب، برای اینکه بیت کوین بتواند از بازنشانی حمایت هفتگی‌ اش جلوگیری کند، بازپس‌گیری ۳۷,۵۰۰ دلار حیاتی است.

این تحلیلگر همچنین گفت در صورتی که بیت کوین بتواند یک جهش صعودی ایجاد کرده و از ۴۰,۰۰۰ دلار عبور کند، منطقه مقاومت بعدی که این ارز دیجیتال باید از آن عبور کند، همان ناحیه حمایتی/مقاومتی قبلی در فاصله ۴۵,۵۰۰ تا ۴۶,۵۰۰ دلار خواهد بود.

سطح حیاتی ۲,۳۰۰ دلار برای اتریوم

اتر پس از آنکه در نتیجه فروش گسترده به فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸ درصدی افتاد، با بازگشت به بالای میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای عملکردی بهتر از بیت کوین به نمایش گذاشت، اما درنهایت در قیمت محوری ۳,۰۰۰ پس زده شد و جهش صعودی محو گشت.

نمودار قیمت اتریوم

نمودار قیمت اتریوم

فیلب‌فیلب ۲,۳۰۰ دلار را به‌عنوان یک منطقه حمایت مهم برای اتر ارزیابی کرد که اگر خریداران بخواهند برای صعود به بالای ۳,۰۰۰ دلار و تست مجدد ۳,۳۰۰ دلار تلاش کنند، باید این سطح را حفظ کنند، اما این سناریو به‌شدت به‌قدرت بیت کوین بستگی دارد.

او گفت که انتظار دارد عملکرد اتر در حرکت‌های صعودی بهتر و در حرکت‌های نزولی حداقل مطابق عملکرد بیت کوین باشد.

فیلب‌فلیب افزود:

فعلاً چشم‌ها به بیت کوین دوخته شده تا ببینند در آخر هفته کف‌ها حفظ خواهد شد یا نه و توجه ویژه روی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است که فعلا خط قرمز خریداران است.

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
کد خبر: 15405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha