سقوط شیء مرموز و ناشناخته در دریای اندونزی + ویدیو

ویدیوی منتشرشده از سقوط یک شیء ناشناخته لنگر مانند در دریای اندونزی، واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فیلم عجیب و غریبی از فرو رفتن یک شیء تقریبا بلند و سیاه مانند لنگر در آب، نزدیکی ساحل جنگکار در شرق جاوا ضبط شده است. برخی از افراد ادعا می کنند که این شیء یک بشقاب پرنده آسیب دیده است.

 یک کاربر فیس بوک این کلیپ را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و از شهروندان اینترنتی پرسید: "این شیء لنگر مانند که از آسمان افتاده چیست؟" پست منتشر شده او در فضای مجازی پاسخ‌های مختلفی داشت که برخی از آن‌ها در این گزارش آورده شده است. یکی نوشت: "شاید این پری بود که بال‌های خود را از دست داد و راه خانه خود را فراموش کرد." کاربر یوتیوب اظهار نظر کرد: "خیلی مرموز است!"

سقوط شیء ناشناخته در دریای اندونزی

امانوئل سونگینگ مومپونگی، از آژانس فضایی دولت اندونزی، گفت که از این فیلم مطلع بوده و تیمی به محل اعزام شده اند. مامپونگی گفت: "ما هنوز منتظر تایید تیم اعزام شده به محل هستیم." همچنین یک متخصص هوانوردی گفت که این ممکن است نوعی بالون باشد. او افزود: "خیلی کند بود و نمی توانست یک جسم در حال سقوط از فضا باشد".

فرمانده سابق ایستگاه فضایی بین المللی، کریس هادفیلد ادعا کرد که پدیده های ناشناخته کار بیگانگان نیست و اضافه کرد این فکرها احمقانه است. او ادامه داد: "بدیهی است، چیزهای بی شماری در آسمان است که ما نمی‌شناسیم و نمی‌فهمیم اما دیدن چیزی در آسمان که نمی فهمید و سپس فوراً نتیجه گیری اینکه از طرف بیگانگان است ، اوج حماقت و عدم منطق است."

این در حالی است که در سه سال گذشته ، پنتاگون اقدامات بی سابقه ای را در زمینه انتشار سه فیلم خیره کننده بشقاب پرنده فیلمبرداری شده توسط نیروی دریایی آمریکا انجام داده است. همچنین وجود واحد تحقیقات مخفی UFO خود را تأیید کرده است.

سقوط شیء ناشناخته در دریای اندونزی

برخی از کارشناسان معتقدند که سازه‌های پیشرفته از نظر فناوری ایجاد شده توسط روسیه یا چین می توانند عامل این پدیده ها باشند، در حالی که برخی دیگر ادعا کرده اند که این کار می تواند کار بیگانگان باشد. به گفته هادفیلد، حتی اگر بیگانگان مسبب اینچنین اتفاقات نباشند، قابل باور است که ما انسان‌ها در جهان تنها نباشیم.

مارکو روبیو، سناتور جمهوری خواه هشدار داده است که ایالات متحده باید بشقاب پرنده‌هایی را که به فضای هوایی کشور وارد می شوند جدی بگیرد. باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت که مشاهدات تایید شده توسط ارتش باید جدی گرفته شود.

۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 15240
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha