مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند

رهبر انقلاب در اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم از طریق ارتباط تصویری با صحن مجلس، با نمایندگان مردم سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (پنجشنبه) در اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم از طریق ارتباط تصویری با صحن مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان مردم سخن گفتند.

در ابتدای این جلسه، آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد یکساله‌ مجلس یازدهم ارائه کرد.

بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای، امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

به مردم عزیزمان عرض میکنم؛ ملت عزیز ایران! انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.

در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است و بروید پای صندوق و رأی بدهید.

به حرف این کسانی که ترویج می‌کنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمیرویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. اینها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمی‌کند.

بحمداللّه مجلس در یک سالی که گذشت نشان داد که هم پرتلاش است، هم دارای همت بلند است، هم کارآمد است.

بحمداللّه حضور نیروهای جوان و پرتوان در کنار نیروهایی که سوابق یا تقنینی دارند یا سوابق اجرایی دارند، موجب شده است که این مجلس توفیقات خوبی را به دست بیاورد، هم در زمینه‌ی تصویب تعداد معتنابهی از لوایح و طرح‌ها در موضوعات مهم و هم در زمینه‌ی حضور مردمی، حضور در میان مردم و دیدن صحنه‌های واقعی زندگی مردم.

سفرهای استانی رئیس محترم مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها و بعضی از نمایندگان محترم حقیقتاً حرکت و اقدام بسیار خوبی است و باید ان‌شاءاللّه ادامه پیدا کند. حضور در کنار مردم را ترک نکنید. یکی از موفقیت‌های بزرگ این است که بتوانید در کنار مردم باشید و در کنار مردم بمانید.

از شروع کار این مجلس یک عده‌ای برنامه‌ی خودشان را این قرار دادند که یک تصویر منفی از مجلس نشان بدهند. اظهاراتی کردند، میکنند باز هم در فضاهای رسانه‌ای گوناگون که امروز در اختیار همه است، اظهاراتی میکنند که انسان بوی دلسوزی را از این اظهارات نمیشنود.

آن توصیه‌ای که من میخواهم بکنم این است که شما مراقب باشید که با عمل خودتان یا با گفتار خودتان به مخالفین خودتان کمک نکنید. توصیه‌ی مؤکّد بنده این است. رفتار و گفتار در درون مجلس یازدهم باید جوری باشد که مخالفین این مجلس را تأیید نکند.

۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 15235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha