پیش‌بینی قیمت اتریوم / دومین رمزارز جهان به کانال ۳هزار دلاری باز می‌ گردد؟

پس از سقوط قیمت اتریوم در هفته گذشته که بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خرید ترغیب کرد، قیمت این ارز دیجیتال در روزهای اخیر روند صعودی در پیش گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادآنلاین از آنجا که بسیاری از سرمایه‌گذاران به خرید اتریوم در قیمت پایین آن ادامه دادند، ارزش این رمزارز در طول جلسه معاملاتی شبانه دوباره افزایش یافت. قیمت اتریوم به ۲هزار و ۸۱۵دلار افزایش یافت که ۶۲درصد بیشتر از پایین‌ترین سطح آن در هفته گذشته است. این قیمت هنوز ۳۵درصد پایین‌تر از بالاترین سطح آن در هفته گذشته است.

از آنجا که سرمایه‌گذاران همچنان نگران تورم در ایالات متحده و اعمال قوانین در چین بودند، قیمت اتریوم نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته سقوط کرد. اتر به پایین‌ترین سطح خود از تاریخ ۲۹مارس رسید. از روز یکشنبه، قیمت‌ها به دلیل هجوم سرمایه‌گذاران برای خرید در قیمت پایین، دوباره افزایش یافت. عملکرد قوی صنعت امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) نیز به این رشد کمک کرده است. ارزش کل سرمایه موجود در این صنعت، از کمتر از ۵۵میلیارد دلار در روز دوشنبه، به ۶۳میلیارد دلار در روز چهارشنبه رسیده است.

در واقع، پروژه‌های مبتنی بر دیفای مانند Uniswap و Maker در میان دارایی‌های با بهترین عملکرد بوده‌اند. اتریوم نیز به دلیل تقاضای نسبتا قوی از سوی سرمایه‌گذاران نهادی جهش کرده است. بنابراین قیمت بعدی اتریوم چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت اتریوم

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که قیمت اتریوم طی چند جلسه معاملاتی گذشته به میزان قابل توجهی جهش کرده است. نمودار قیمتی به شکل V درآمده و به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۵روزه و ۱۵روزه حرکت کرده است.

قیمت اتریوم در حرکت به بالای ۷۸.۶ و ۶۱.۸درصدی سطح اصلاحات فیبوناچی موفق شده است. اکنون به سطح ۵۰درصدی اصلاح شده با قیمت ۲هزار و ۹۶۰دلار نزدیک شده است. یکی از کارشناسان، این پیش‌بینی اخیر قیمت اتریوم را به عنوان سطح کلیدی شناسایی کرده است.

بنابراین، نقطه مهم بعدی، قیمت ۳هزار و ۲۹۶دلار بوده که ۳۸.۲درصد از سطح اصلاحی فیبوناچی را نشان می‌دهد. با این حال، سقوط قیمت به زیر ۶۱.۸درصد از سطح اصلاحی در قیمت ۲هزار و ۶۲۶دلار، این پیش‌بینی را بی‌اعتبار می‌کند.

در نمودار ارائه شده، روند تغییر قیمت اتریوم را مشاهده می‌کنید؛

8d69d9d8-537e-4ba7-b399-b6deb4c6e16d

لینک کوتاه

۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 15225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حامی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      0 0
      میخواستم نظر کارشناسی تون رو درباره ATC coin که در بستر بلاکچین استلار خرید و فروش میشه چیه. ممنون از شما