دختری ۳ ساله با هوشی نزدیک به اینشتین!

دختربچه ای انگلیسی توانست در یکی از بزرگترین آزمون های هوش که برای افراد با ضریب هوشی بالا برگزار می شود، نتیجه ای عجیب کسب و همه را شوکه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  به نقل از العالم تی وی؛ دختری انگلیسی به نام Dial Core پس از کسب ضریب هوشی ۱۴۲ در آزمایش هوش Mensa، توانست نزدیک‌ترین ضریب هوش به اینشتین که عدد ۱۶۰ است را کسب کند. این دختر کوچک پس از موفقیت در این آزمون در لندن، که یک آزمون بین المللی برای افراد با ضریب هوشی بالا است و در ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود و بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو دارد، توانست همه را متحیر کند.

والدین Dayal اظهار داشتند که علائم نبوغ و هوش کودک از همان کودکی ظاهر شد، او در دو سالگی توانست نام تمام سیارات منظومه شمسی را حفظ کند. این دختر همچنین دارای توانایی‌ها و مهارت‌هایی است که بسیار بیشتر از سنش است که این مهارت‌ها در ورزش، خواندن و نوشتن و همینطور توانایی شرکت در گفتگو با بزرگسالان است.

دختر بچه سه ساله با هوشی نزدیک به انیشتین!

والدین Dayal توضیح دادند که او یک دختر سه ساله است. او از بازی با دوستانش، نقاشی، آواز و همه چیزهای طبیعی که بچه‌های هم سن او انجام می‌دهند، لذت می‌برد، اما به مسائلی که برای سن او نیست هم علاقه دارد. سربجیت سینگ مادر این دختر نابغه می‌گوید که دیال همیشه با ما بحث می‌کند و حتی قبل از اینکه به دو سالگی برسد، حرف زدن را آغاز می‌کند. مدیر مهدکودک این دختربچه گفت که تاکنون و در ۱۵ سالی که مدیر بوده هیچ بچه‌ای را با این توانایی‌ها ندیده است.

۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 15174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha