صنعت نفت آبادان - استقلال؛ تقابل شاگردان مجیدی با برزیلی‌های ایران / ذوب آهن - پرسپولیس؛ سرخپوشان در اندیشه بازگشت به صدر جدول

بازی‌های معوقه هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فوتبال  امشب (دوشنبه) برگزار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ۳ بازی معوقه هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در حالی امشب برگزار می‌شود که پرسپولیس در اصفهان میهمان ذوب آهن است و استقلال هم به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

صنعت نفت آبادان - استقلال/ روز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و این تیم آبادانی از هفته یازدهم تاکنون طعم برد را نچشیده است.

شاگردان پورموسوی قصد دارند با برتری برابر آبی پوشان پایتخت رنگ برد را بعد از مدت‌ها ببینند، اما کار سختی برابر آبی پوشان پایتخت پیش رو دارند.

صنعت نفت آبادان- استقلال؛ تقابل شاگردان مجیدی با برزیلی های ایران/ ذوب آهن- پرسپولیس؛ سرخپوشان در اندیشه بازگشت به صدر جدول

در آن طرف، تیم استقلال بعد از ۲ شکست متوالی برابر تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

آبی پوشان پایتخت قصد دارند با کسب ۳ امتیاز بازی در آبادان شکست‌های قبلی خود را جبران کنند و به رتبه سوم بازگردند و در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

شاگردان مجیدی در جام حذفی توانستند با برتری برابر تیم ذوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها  صعود کنند و با روحیه بالا به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

شیخ دیاباته و احمد موسوی از استقلال و حسین ساکی، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید از صنعت نفت آبادان غایبان این بازی هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان- استقلال؛ تقابل شاگردان مجیدی با برزیلی های ایران/ ذوب آهن- پرسپولیس؛ سرخپوشان در اندیشه بازگشت به صدر جدول

فولاد - تراکتور/ روز دوشنبه ۲۰:۴۵

تیم فولاد  در یکی از بازی‌های معوقه خود امروز  به مصاف تیم فوتبال تراکتور می‌رود. این تیم اهوازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با یک گل برابر نساجی شکست خورد و به دنبال جبران این باخت است.

اگر شاگردان نکونام برابر تراکتور شکست نخورند در آن صورت در ۲۰ بازی متوالی در اهواز برابر حریفان خود نباخته‌اند که یک آمار جالب به شمار می‌آید.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و از گردونه رقابت‌های جام حذفی هم کنار رفته است.

رسول خطیبی سرمربی تراکتور بعد از شکست تیمش برابر تیم آلومینیوم از سمتش استعفا کرد، اما به علت مخالفت مدیران تراکتور با استعفایش دوباره به این تیم تبریزی همراه با فیروز کریمی  بازگشت.

فیروز کریمی قرار است به عنوان مشاور فنی در کنار خطیبی، تیم تراکتور را از بحران خارج کند.

مهران درخشان مهر مدافع فولاد به علت اخراج در بازی با نساجی قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست. از آن طرف میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، حبیب فرعباسی،  سعید واسعی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه  غایبان تراکتور در این بازی هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان- استقلال؛ تقابل شاگردان مجیدی با برزیلی های ایران/ ذوب آهن- پرسپولیس؛ سرخپوشان در اندیشه بازگشت به صدر جدول

ذوب آهن - پرسپولیس/ روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته توانست برابر استقلال رقیب دیرینه اش در دربی پایتخت به برد ارزشمندی دست یابد، اما  درگیری‌های بعد از بازی برای سرخپوشان گران تمام شد و سید جلال حسینی و فرشاد فرجی  کاپیتان و مدافع  پرسپولیس به علت محرومیت در بازی با ذوب آهن حضور ندارند.

البته با توجه به اینکه سید جلال حسینی یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس در خط دفاع محسوب می‌شود، غیبت این بازیکن می‌تواند برای سرخپوشان دردسرساز شود و باید دید گل محمدی چه بازیکنی را جایگزین کاپیتان تیمش می‌کند.

سرخپوشان پایتخت رقابت تنگاتنگی با سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال دارند و آن‌ها برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی برابر ذوب آهن دارند، اما کار سختی در اصفهان در پیش دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر برابر استقلال به برتری دست یافت، اما در جام حذفی مقابل آبی پوشان شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

شاگردان حسینی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم هستند. آن‌ها برای بقا در لیگ برتر نیاز به برد برابر سرخپوشان پایتخت دارند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

تقابل گل محمدی و حسینی همکاران سابق در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

به هر حال باید دید پرسپولیس می‌تواند با برتری برابر ذوب آهن صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود یا نه!

۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 15121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha