نتایج احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری سه شنبه اعلام می شود/ داشتن برنامه، در احراز صلاحیت‌ها تاثیر دارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با شبکه خبر به آخرین اخبار و اطلاعات بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی پرداخت.

کدخدایی درباره فرآیند تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، تصریح کرد: جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود و نتیجه نهایی را در زمان مقرر به وزارت کشور ارسال کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره اخبار منتشر شده پیرامون تایید صلاحیت برخی از نامزدها در فضای مجازی، اظهار کرد: اکنون که ۲ روز دیگر تا پایان بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان باقی مانده، حتی بنده هم نمی‌دانم نتیجه چه خواهد شد، لذا نباید به شایعات توجه کرد؛ خود نامزدها هم به این شایعات دامن نزنند، چراکه این اظهارنظرها صحت ندارد.

وی افزود: برخی از آقایان به شورای نگهبان مراجعه کرده اند، برخی هم به صورت مکتوب موارد دیگری را به مدارکشان اضافه کرده اند، طبق قانون اگر مواردی از مدارک داوطلبان دارای ابهام باشد باید با اعضای شورای نگهبان صحبت کنند، در طول هفته گذشته هم با برخی از نامزدها دیدار داشتیم یا به صورت مکتوب مواردی به آنها ارائه کردیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره برنامه نامزدهای ریاست جمهوری هم اظهار کرد: خوشبختانه این دور با توجه به توضیحات گفته شده، نامزدها عموما برنامه خود را ارسال کرده اند، برنامه‌ها هم موثر بودند، چراکه اعضای شورای نگهبان بر اساس برنامه هم اعلام نظر کرده اند.

۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 15070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha