پدر بابک دروغ می گوید خودش شیطان صفت است! / به آرزو هم رحم نکرده بود + ویدیو

راز زوج قاتل سریالی که تاکنون سه عضو خانواده‌شان را به شکل فجیعی به قتل رسانده‌اند، پس از ارتکاب سومین قتل فاش شد. بابک خرمدین سینماگر ایرانی و آرزو خرمدین خواهرش با فریبرز دامادشان سه قربانی نقشه‌های قتل والدین خود هستند. این زوج قاتل تاکنون به قتل پسر، دختر و دامادشان اعتراف کردند. سال ۹۰ فریبرز (دامادشان) را کشتند و مثله کردند. سال ۹۷ آرزو (دخترشان) را کشتند و مثله کردند. سال ۱۴۰۰ بابک (پسرشان) را کشتند و مثله کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، پدر بابک خرمدین در بازجویی ها می گوید دامادش مشکل اخلاقی داشت. آرزو خرمدین دخترش فاسد شده بود و بابک خرمدین هم مشکلات جنسی داشت اما در سوی دیگر دوستان صمیمی آرزو و بابک باور نمی‌کنند آنها فاسد بوده باشند چرا که آرزو خرمدین قبل از به قتل رسیدن فاش کرده بود پدرش مشکلات اخلاقی دارد و به او هم رحم نکرده است!

تراژدی باورنکردنی قتل خانواده بابک خرمدین

"باورم نمی شود، هنوز نمی توانم باور کنم که پدر و مادرش آرزو را کشته باشند و مثله کرده باشند. فکر می‌کردیم رفته است استانبول، یعنی پدرش اینگونه گفت. مدتی از آرزو خبر نداشتیم، ناگهان دیگر نه تلفن جواب می داد و نه به کافه‌ای که همیشه می رفتیم، می‌آمد. وقتی برای دیدارش به در خانه‌شان رفتیم، پدرش در را باز کرد و گفت "آرزو " به استانبول رفته است"

دوست چندین ساله آرزو خرمدین این سخنان را به خبرنگار رکنا گفت و ادامه داد: "برایمان باور کردنی نبود که آرزو ازدواج کرده و به استانبول رفته باشد زیرا شرایط جسمی آرزو با توجه به بیماری ام‌اس شدیدی که داشت ذهنمان را به هر سویی برای نبودنش می‌کشید جز ازدواج و مهاجرت به ترکیه و ساکن شدن در استانبول! فکر کردیم شاید بخاطر شرایط جسمی ناشی از بیماری ام‌اس، خانواده اش او را  به آسایشگاهی برده‌اند. حتی به آسایشگاه کهریزک نیز فکر کردیم ولی در دورترین نقطه ذهنمان هم فکر نمی‌کردیم که پدرش "آرزو" را کشته باشد.

دوست صمیمی آرزو خرمدین که هر دو ساکن شهرک اکباتان بودند و از کودکی با او همکلاسی بوده و این دوستی تا زمانی که ناگهان آرزو ناپدید شد، ادامه داشت در ادامه صحبت‌هایش به رکنا گفت:" نه در دوره مدرسه، بلکه وقتی بزرگتر شدیم، یک روز مقابلم نشست و گفت: "می‌خواهم رازی به تو بگویم که اگر نگویم، نگفتنش خفه‌ام می‌کند" و گفت: " کودک که بودم، هشت ساله، پدرم ...." به مادرم گفتم. مادرم گفت" ساکت باش و هیچ چیزی به هیچ کسی نگو..." مادرم که از خانه خارج می‌شد، پدر و من که تنها می‌ماندیم ... "آرزو در تمام سال‌های دوستی‌مان تنها سه بار این داستان را تعریف کرد و هر مرتبه می‌لرزید.

دوست آرزو در مورد اینکه آیا به خانه این خانواده هم رفت و آمد داشتند، چنین گفت: " بله می‌رفتیم، پدرش و مادرش، زن و مرد آرامی بودند. تصورش هم سخت است که آن زن و مرد چنین جنایت‌هایی را مرتکب شده باشند. هر دفعه خانه‌شان می رفتیم از ما پذیرایی می‌کردند."

دوست آرزو خرمدین در پاسخ به این سوال که پدر آرزو چه رفتاری داشت، مهربان بود یا جدی؟ اینگونه گفت:"پدرش نظامی بود. رفتار مردان نظامی کمی جدی است. ولی مردی آرام در رفتار بود."

دوست آرزو خرمدین در پاسخ به این سوال که مادر آرزو چگونه رفتاری داشت؟ گفت:" زنی آرام"

در مورد خصوصیت بابک خرمدین و برادر افشین هم گفت:" افشین شعر می‌گفت و روحیه خاص خودش را داشت. بابک پسر آرامی بود و بی آزار"

در پاسخ به این سوال که پدر آرزو مدعی شده که آرزو در صحنه قتل همسرش بوده و شاهد این جنایت بود، گفت: " امکان ندارد آرزو از این قتل خبر داشته باشد. هر دفعه در مورد ازدواجش از او سوال می‌کردیم و علت طلاقش می‌گفت "سازگار نبودیم" با تمام صمیمیتی که بین ما بود هیچ وقت پشت سر همسر سابقش حرف نزد. فقط می‌گفت سازگار نبودیم ."

در پاسخ به این سوال که پدر آرزو خرمدین مدعی شده دامادش را که به قتل رسانده، رفتارهای غیراخلاقی داشته و گرایش‌های جنسی خاص و آرزو را هم آزار می‌داد، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقاتی بین آرزو و چنین اختلافاتی بین او و همسرش نبود. نتوانستند با هم زندگی کنند و جدا شدند.

ویدیوی این گفتگو را می‌توانید مشاهده کنید:

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 14943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha