تصاویر سرخوش‌ترین گواردیولای سال با سیگار برگ بزرگش

ویدیویی از جشن قهرمانی بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی منتشر شده است که در آن پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، به همراه بازیکنانش مشغول آواز خواندن و پایکوبی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، تصاویری از جشن قهرمانی سیتی  منتشر شده است که در آن پپ گواردیولا در حالی که سیگار برگ بزرگی در دست دارد با بالاترین صدای ممکن در حال آواز خواندن است.

سرمربی اسپانیایی سیتی در این ماه توانست پیش از پایان فصل تیمش را به پنجمین قهرمانی در لیگ برتر برساند. گواردیولا در این ویدیو به همراه یکی از دستیارانش مشغول خواندن ترانه ای از گروه اوآسیس است و همکارانش به او می گویند که ویدیو را حتما برای نوئل گلگر، گیتاریست گروه اوآسیس و یکی از هواداران پر و پا قرص سیتی، خواهند فرستاد.

منچسترسیتی در تاریخ یازدهم ماه می و پس از شکست ۲-۱ منچستریونایتد برابر لسترسیتی، قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد. شاگردان گواردیولا در آن زمان هنوز سه بازی دیگر پیش رو داشتند اما در یک مهمانی کوچک و خودمانی قهرمانی این تیم را جشن گرفتند.

سرمربی ۵۰ ساله سیتی پیشتر تایید کرده بود که تمام بازیکنان و کادر فنی سیتی پس از پیروزی لستر برابر یونایتد، که قهرمانی آنها را تضمین کرد، به آکادمی باشگاه سیتی رفتند و جشن گرفتند. البته گواردیولا گفته بود که بهترین لحظه جشن وقتی بود که پیتزاها رسیدند!

گواردیولا در پاسخ به این سوال که سیتیزن ها چگونه قهرمانی خود را جشن گرفتند، گفته بود: "خیلی خوب بود. معمولا جشن های غیرمنتظره و ناگهانی از همه بهتر از آب در می آیند.

ما همه در حباب های ایمنی‌مان کنار هم جمع شدیم، همه رعایت کردند و در امنیت بودند. خوردیم و رقصیدیم و همدیگر را بغل کردیم و ساعت ۱۱:۳۰ پیتزاها رسیدند که بهترین لحظه شب بود.

در انگلیس من نمی دانم چرا در مهمانی ها زیاد به غذا اهمیت نمی دهند. به همین دلیل وقتی پیتزا رسید بهترین لحظه بود."

علی رغم بردن عنوان قهرمانی لیگ برتر در این ماه که به قهرمانی آنها در کارابائو کاپ در ماه آوریل اضافه شد، سیتی هنوز فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی در تاریخ ۲۹ ماه می را در پیش دارد. این نخستین حضور سیتیزن ها در فینال این رقابت ها است و گواردیولا نیز که پیشتر دو بار برنده جام قهرمانی چپمپیونزلیگ شده است، حدود یک دهه است که نتوانسته در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

سیتی امشب برابر برایتون بازی خواهد کرد و سپس پیش از دیدار فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی باید در آخرین بازی از لیگ برتر میزبان اورتون باشد.

سیتیزن ها در آخرین بازی خود برابر اورتون در حضور ۱۰۰۰۰ هوادار در ورزشگاه اتحاد جام قهرمانی لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و این بار قهرمانی را به همراه طرفداران‌شان جشن خواهند گرفت.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 14909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha