عکس‌های زیرخاکی و کمتر دیده شده از بازیگران مشهور

در این گزارش می‌توانید تصاویری متفاوت از سال‌های گذشته بازیگران هالیوود را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما عادت داریم چهره فعلی افراد مشهور و بازیگران را به خاطر بسپاریم و به همین دلیل هیچ ایده‌ای نداریم که آن‌ها در گذشته چگونه بوده اند. شاید به همین دلیل است که دیدن تصاویری از آن‌ها در چند دهه گذشته برای طرفداران این چهره های مشهور جذاب باشد. البته گاهی این مشاهیر به قدری در طی سال‌ها تغییر کرده اند که به سختی می‌توان آن‌ها را تشخیص داد. برایت ساید، در لیستی تصاویری از دوران جوانی بازیگران را منتشر کرده که در ادامه می‌بینید.

چاک نوریس

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
نوریس بیشتر به دلیل مهارت هایش در زمینه هنرهای رزمی شناخته می‌شود و البته نقش آفرینی او در سریال «واکر، رنجر تگزاس» نیز به یاد ماندنی بوده است. او در فیلم سینمایی «راه اژدها» نیز در کنار بروس لی نقش آفرینی کرده بود.

.

اما ترومن

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
۲۷ سال از نقش آفرینی، اما ترومن در فیلم سینمایی «داستان عامه پسند» تارانتینو می‌گذرد. وی تاکنون در فیلم‌های زیادی بازی کرده، اما تغییرات چهره او در طی این سال‌ها جالب است.

.

کیانو ریوز

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
کیانو ریوز در لبنان متولد شده و پدر او نیز اهل هاوایی با ریشه‌ای از بومیان هاوایی، انگلیسی، ایرلندی، پرتغالی و چینی بود. ریوز بعد از یک آسیب دیدگی از ورزش هاکی دوری می‌کند تا اکنون  او را به عنوان یکی از ستارگان اکشن سینما بشناسیم.

.

نیکلاس کیج

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
فامیلی واقعی کیج، کاپولا است، اما در دوران نوجوانی و زمانی که یک بازیگر آماتور بود نامش را عوض می‌کند تا شاید نام عموی معروفش یعنی فرانسیس فورد کاپولا  دلیل شهرت او نباشد.

.

رایان گاسلینگ

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود

گاسلینگ بعد از نقش آفرینی در فیلم سینمایی «دفترچه خاطرات» در سال ۲۰۰۴ به شهرت و محبوبیت زیادی رسید. او علاوه بر حرفه بازیگری، در زمینه موسیقی نیز فعالیت‌هایی داشته است.

.

مکالی کالکین‌

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
نمی‌توان کسی را پیدا کرد که فیلم سینمایی «تنها در خانه» را ندیده باشد و ستاره اصلی آن یعنی مکالی کاکین را نشناسد. در آن زمان عده زیادی معتقد بودند که کالکین آینده روشنی در سینما خواهد داشت، اما اینگونه نشد. تقریبا برای دو دهه از او خبری نبود و گاهی خودش را در مکان های عمومی نشان می‌داد. مدتی می شود که به بازیگری بازگشته است.

.

الک بالدوین

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
خانواده بالدوین همگی در بازیگری و سینما نقش دارند و هر سه برادر الک بالدوین به همراه خودش بازیگر و کارگردان هستند. بالدوین حرفه خودش را از بازی در آثاری که به آن‌ها «اوپرای صابونی» گفته می‌شود آغاز کرد، اما همزمان با آن در برادوی نیز مشغول بازی بود.

.

جود لا

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود

او بازیگری خود را از سنین نوجوانی در تئاتر آغاز می‌کند و در انگلیس وارد دنیای سینما می‌شود. او سپس به آمریکا و هالیوود نقل مکان می‌کند و اکنون یکی از پرطرفداران‌ترین بازیگران سینما محسوب می‌شود.

.

رنی زلوگر

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
ما رنه زلوگر را قبل از هر چیز برای بازی در فیلم «خاطرات بریجت جونز» به خاطر می‌آوریم. در سال ۲۰۱۶، این بازیگر برای قسمت سوم فیلم به صفحه  بزرگ سینما بازگشت و همه را با تغییر شدید ظاهر خود متحیر کرد.

.

کالین فرث

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
کالین فرث بازیگری را از از دهه هشتاد میلادی آغاز کرد، اما در نهایت توانست ده سال بعد از آن، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. او با سریال «غرور و تعصب» در سال ۱۹۹۵ شناخته شد.

.

ریچارد گیِر

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
گیر، کار خودش را در بازیگری خیلی خوب و بدون جنجال شروع نکرد. او قرار بود در سال ۱۹۷۴، در فیلمی که تصمیم گرفته شده بود با بودجه پایین ساخته شود، در کنار سیلوستر استالونه بازی کند، اما اختلاف این دو بازیگر به اندازه‌ای بود که حتی گفته می‌شود تا پای دعوا هم پیش رفته اند. در نهایت شخص دیگری جایگزین ریچارد شد.

.

رابرت داونی جونیور

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
رابرت، در اوایل دهه ۹۰ مشهور شد، اما در پایان همین دهه در پی مشکلاتی که به مواد مخدر مربوط می‌شد به زندان افتاد، اما بعد از آن هم رابرت جونیور موفق شد از نو شروع کند و به فیلم‌های مهم سینما بازگردد تا اکنون او را به عنوان  یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود بشناسیم.

.

نیل پاتریک هریس

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
پاتریک هریس بازیگر، خواننده، میزبان تلویزیونی و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر به دلیل بازی‌ در سریال «آشنایی با مادر» در نقش بارنی استینسون شناخته می‌شود.

.

کاترین هیگل

تصاویری قدیمی از بازیگران هالیوود
او که در سریال «آناتومی گری» نقش آفرینی کرده، در طی سال‌های اخیر تغییرات ظاهری زیادی داشته است. او بعد از بازی در مجموعه آناتومی گری و نقش اول بودن در فیلم‌های، چون ۲۷ لباس، حقیقت زشت و قاتلین به شهرت دست یافت.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 14775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha