ضوابط مالی بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت

ضوابط مالی بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ در سومین جلسه شورای راهبری و تلفیق بودجه با حضور معاونین و مدیران در محل سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، در این جلسه پیوست‌های بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شامل برنامه زمانبندی،‌ سقف اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای حسب فصول عملیاتی، دستورالعمل بودجه شرکتهای دولتی، دستورالعمل بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، دستورالعمل تکمیل فرمهای دستگاه های اجرایی و همچنین نحوه تهیه و جمع بندی گزارشات لایحه بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه، گفت: موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت مرور بخش‌های مهم بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله منابع - مصارف و ضوابط مالی که باید منضم به بخشنامه بودجه باشد که به زودی توسط ریاست محترم جمهوری ابلاغ خواهد شد. 
وی افزود: ما امیدواریم تا پایان هفته جاری بخشنامه بودجه و پیوست‌های آن به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود تا دستگاه‌ها بتوانند بودجه خود را در موعد مقرر ارایه کنند.
او همچنین گفت: علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود در منابع درآمدی همه پرداخت های اجتناب ناپذیر از جمله حقوق کارمندان و بازنشستگان و همچنین پرداخت‌ها به طرح های عمرانی را با نظم تاکنون انجام داده‌ایم.

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد خبر: 1474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha