حمله شدیداللحن مجیدی به وزیر

سرمربی استقلال اعلام کرد تیمش مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، استقلال در یکی از حساس ترین بازی‌های فصل خود در لیگ بیستم مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت یک بر صفر بازنده شد تا اعضای این تیم با ناراحتی تمام ورزشگاه آزادی را ترک کنند. بعد از این بازی اما یک اتفاق عجیب رخ داد که به واکنش و کری خوانی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برمی گشت. این وزیر جوان بعد از بازی در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «دو ستاره استقلال سیاره است». همین موضوع واکنش های تندی را در فضای مجازی در پی داشته و البته باعث شد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری نیز نسبت به کری خوانی آقای وزیر موضع گیری تندی داشته باشد.

سرمربی استقلال که بعد از بازی بسیار از نتیجه و اتفاقات حاشیه ای ناراحت به نظر می رسید حمله تندی به آذری جهرمی داشت و کلماتی عجیب را درباره او به کار برد.

صحبت های فرهاد مجیدی را در نشست خبری بعد از بازی در ادامه می خوانید:


**در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم

در هر دو نیمه از پرسپولیس بهتر بودیم ولی آنها از تک فرصت خود استفاده کردند. دربی همین است، هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده می‌شود. با این حال مسئولیت باخت را بر گردن می‌گیرم. اگر پنالتی اول بازی را می‌گرفتند شرایط بهتر می‌شد و ما مستحق باخت نبودیم.


**واکنش تند به استوری آذری جهرمی، وزیر ارتباطات

در مورد آقای جهرمی هم (با سوال از مدیر رسانه‌ای که فامیل وزیر ارتباطات را درست گفته باشد) واقعا باعث تاسف است یک وزیر مملکت -البته وجود همین وزیرهاست که مملکت به این روز افتاده است- آنقدر شعور ندارند که بدانند که یک قشری از هواداران استقلال، جوانانی هستند که با برد و باخت استقلال یک هفته خوشحالند و یک هفته ناراحت. و این موقع می‌آیند و توی این وضعیت این صحبت‌ها را می‌کنند. امیدوارم ایشان که بالاخره وزیر یک مملکت هستند، سطح شعورشان هم در سطح وزیر باشد.


**اصلا مستحق شکست نبودیم

ما اصلا مستحق شکست نبودیم و در کل بازی از حریف بهتر بودیم و همانطور که گفتم حق تیم استقلال در این دیدار شکست نبود.


**باید مشکل تیمم را پیدا کنم

واقعا باید بگردم و مشکل تیمم را پیدا کنم. ما بعد از بازی‌های آسیایی اصلا تمرکز نداریم چون دیدید که پرسپولیس با همین تمرکز از یک موقعیت استفاده کرد و به پیروزی رسید.

**ماجرای عصبانیت سیاوش یزدانی؟

من عصبانیتی از سیاوش ندیدم.


**شانس قهرمانی استقلال؟

تمام تمرکز و نیروی ما روی جام حذفی است.


**شکست مقابل پرسپولیس برایم سخت است

شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است چون زیاد آن را در دوران بازی کردنم تجربه نکردم. با این حال تمام تلاش ما این است که در جام حذفی پیروز شویم.


**دلیل بازی ندادن به بابک مرادی؟

قبل از بازی با ذوب آهن از ناحیه دوقلو دچار کشیدگی شد و شرایط آمادگی صد در صد را نداشت.به همین دلیل نشد از وی استفاده کنیم.


**عصبانیت بعد از بازی ؟

وقتی شرایط بازی به نفع ما بود، توپ و زمین را در اختیار داشتیم و بر خلاف بازی گل خوردیم باعث شد تا تمرکز را از دست بدهیم. شاید عصبانیتی که شما می‌گویید به این دلیل بود.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 14737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha