جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌ رو/ استفاده از تمامی دوربین‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌ رو را تشریح کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ علی شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

وی افزود: از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح‌های محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر و قدردانی می‌نمائیم و درخواست داریم که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه نمایند و از هرگونه سفر پرهیز نمایند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده‌ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار در شهرهای گروه قرمز به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 14577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha