دادوستد بیش از ۶۳۷ هزار تن انواع کالا در بورس کالا

بالغ بر ۶۳۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال در هفته گذشته در بورس کالا معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، در هفته‌ای که گذشت ۶۳۷ هزار و ۵۹۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا در این مدت ۲۹۳ هزار و ۳۱۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین در این تالار ۲۵۶ هزار و ۲۵۶ تن فولاد، ۶ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۱۴۰ تن مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۲۵ هزار و ۳۹۰ تن شمش روی، یک هزار و ۵۰۰ تن کک و ۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

این گزارش می‌افزاید: در هفته‌ای که گذشت در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا ۳۳۷ هزار و ۲۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۲۶ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۷۲ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱۰ هزار و ۶۰۱ تن قیر، ۶۸ هزار و ۶۹۴ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۲۲۹ تن مواد شیمیایی، ۴۳ هزار و ۹۹۰ تن لوب کات، یک هزار و ۷۰۵ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۳۰۱ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۵ هزار و ۵۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۵۱۰ تن انواع کالا و یک قطعه زمین با کاربری اداری، تجاری و مسکونی واقع در شهرستان بندرعباس هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 1455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha