محبوبیت بسیار بالای هدفون‌های بیسیم در بین گجت‌های هوشمند

آخرین آمار منتشر شده در فضای مجازی خبر از افرایش چشمگیر میزان فروش هدفون‌های بیسیم در جهان می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، معرفی هدفون‌های کاملا بیسیم یا همان ایرپادها با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران همراه شد و همین موضوع سبب شد تمامی شرکت‌های سازنده گوشی‌ هوشمند یا محصولات فناوری وارد این حوزه شوند و بخش قابل توجهی از سود حاصل از فروش محصولات خود را به این گجت‌ها اختصاص دهند. به تازگی نیز وب سایت Counterpoint Research که به طور تخصصی روی انتشار آمار مربوط به فناوری فعالیت دارد گزارشی از میزان فروش هدفون‌های بیسیم در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است که نشان می‌دهد در این سال حدود ۲۳۳ میلیون دستگاه هدفون بیسیم به فروش رفته است و در این میان ۳۱ درصد از هدفون‌های به فروش رسیده به شرکت اپل، ۹ درصد شرکت شیائومی و ۷ درصد به شرکت سامسونگ تعلق گرفته است.

هدفون‌های بیسیم

افزایش فروش هدفون بیسیم در سال ۲۰۲۱

از آنجایی که خرید هدفون‌ها بیسیم در سراسر دنیا به طور روزانه با طرفداران بیشتری رو به رو می‌شود می‌توان پیشبینی کرد که در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۱۰ میلیون دستگاه از این نوع گجت به فروش برسد که نسبت به سال ۲۰۲۰ با ۳۳ درصد افزایش همراه خواهد بود. از طرفی هم حذف شدن هدفون از بسته بندی گوشی‌های هوشمند و شیوع ویروس کرونا در جهان را نیز بی تاثیر روی میزان فروش هدفون‌های بیسیم نمی‌توان دانست چرا که استفاده از این گجت‌ها باعث می‌شود میزان تماس کاربر با گوشی شخصی‌اش تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

اگر بخواهیم روی میزان تسلط شرکت‌های مختلف در بازار هدفون حرف بزنیم باید بگوییم که همانند سال گذشته انتظار می‌رود شرکت اپل امسال نیز بالاترین میزان فروش را در بین شرکت‌های مطرح داشته باشد و با ۴ درصد کاهش نسبت به سال گذشته همچنان جایگاه پرفروش‌ترین شرکت فروشنده ایرپادها را از آن خود کند. دو شرکت بعدی نیز شیائومی و سامسونگ خواهند بود که در سال ۲۰۲۰ نیز در همین جایگاه قرار داشتند.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 14420
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha