سبقت اتریوم از غول های اقتصادی /سرگیجه در بازار طلا

اتریوم اکنون ۳۶۴ میلیارد دلار سرمایه دارد که بیش از دومین بانک آمریکایی و همچنین غول سرگرمی والت دیزنی و مواد غذایی نستله است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز، در نخستین روز معاملات هفته میلادی، معاملات آتی طلا صعود کرد ، که به دلیل کاهش بازدهی اوراق ۱۰ ساله خزانه داری ایالات متحده بود. ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در اواندا ، گفت که پس از اظهارات جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا ، قیمت طلا افزایش یافت ، یلن گفته بود:« من معتقدم که تورم مسئله ای نخواهد بود ، اما اگر مسئله ای شود ، ما ابزارهایی برای حل آن داریم.»

مویا گفت: «این کار مقداری قانع کننده است ، اما سرمایه گذاران فکر می کنند که بازگشایی تجارت فعلی و گزارش های تورم فزاینده به معنای افزایش ناگهانی بازده خزانه داری نیست ، که باعث کاهش طلا می شود.» اما بسیاری می گویند بازار طلا آنها را گیج کرده است چون مطابق انتظار حرکت نمی کند. قیمت طلا پشت مرز ۱۸۰۰ مانده است و هیچ محرکی موجب نشده سرمایه گذاران رو به خرید در این بازار آورند.طلای ژوئن (تیر) ۲۴.۱۰ دلار یا ۱.۴ درصد رشد کرد و هر اونس ۱۷۷۹۱.۸۰ دلار قرار گرفت.

در حال حاضر شاخص دلار نیز با کاهش ۰.۳۶ درصد به ۹۰.۹۴۵ واحد رسید.

طلا

اتر فراتر از بانک آمریکا

همچنین در روزی که گذشت اتریوم و بیت کوین در اوایل روز روند افزایشی به خود گرفتند. قیمت اتریوم در حال افزایش بود و این ارز دیجیتال باز هم رکورد قیمتی خود را ارتقا داد. قیمت اتریوم مرز ۳ هزار دلار را پشت سر گذاشت.

اتر اکنون ۳۶۴ میلیارد دلار سرمایه دارد که بیش از بانک آمریکا(BoA) دومین بانک ایالات متحده و چهارمین بانک بزرگ جهان، و همچنین غول سرگرمی والت دیزنی و کنگلومرا مواد غذایی نستله است. اتر اکنون ۳۶۴ میلیارد دلار سقف سرمایه دارد که بیش از بانک آمریکایی ، بزرگترین بانک ایالات متحده ، و همچنین غول سرگرمی والت دیزنی و شرکت مواد غذایی نستله است. دلیل افزایش قیمت اتریوم به به روزرسانی ها که در رمز ارز در حال رخ دادن است.بسیاری از خریداران اتریوم تمایل به فروشی ندارند و وارد والت شخصی خود کرده اند و با وجود افزایش تقاضا حاضر به فروش نیستند.

بیشترین قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۳۴۰ دلار بوده است.

بیت کوین

همچنین بیت کوین نیز در روزی که گذشت توانست خود را به نزدیکی ۶۰ هزار دلار برساند اما در حال حاضر در کانال ۵۷ هزار دلار نوسان دارد. بیشترین قیمتی که در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرد ۵۹ هزار دلار بود. علاوه بر این سرمایه بازار بیت کوین با این رشد قیمت به ۱.۱ تریلیون دلار افزایش یافت.

بیت کوین

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 14345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha