هوندا سیویک ۲۰۲۲ هوشمندتر از قبل عرضه می‌شود

هوندا سیویک جدید یک سیستم کمک راننده پیشرفته دارد که می‌تواند علائم راهنمایی و رانندگی را بخواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از انگجت؛ این هفته هوندا از یازدهمین نسل خودرو  پرطرفدار خود رونمایی کرد که علاوه بر ظاهر جدید، تفاوت‌های فنی قابل توجهی نیز در سدان سیویک ۲۰۲۲ وجود دارد.

از دیگر نکات برجسته این مدل اصلاح شده می‌توان به تغییر فناوری کمک راننده آن اشاره کرد که با شروع مدل ۲۰۱۹ در تمام سطوح، استاندارد می‌شود. نسخه به روز شده هوندا سنسینگ در مدل جدید دارای دوربینی با میدان دید گسترده‌تر، نرم افزار بهتر و پردازنده قدرتمندتر است.

هوندا سیویک ۲۰۲۲ و قابلیت خواندن تابلو راهنمایی و رانندگی

به گفته هوندا، این بدان معناست که توانایی "شناسایی سریعتر و دقیقتر عابران پیاده، دوچرخه سواران و سایر وسایل نقلیه" را دارد. این خودرو همچنین این بار قادر است علائم راهنمایی و رانندگی را بخواند و اطلاعات آن‌ها را دقیقاً به راننده منتقل کند. از هشت سنسور سونار برای کمک به ویژگی‌هایی مانند کنترل ترمز کم سرعت و جلوگیری از پرش اشتباه به جلو و عقب استفاده می‌کند. این همچنین اولین وسیله نقلیه هوندا با کیسه‌های هوای جدید طراحی شده است که قرار است در جلوگیری از ضربه مغزی به راننده یا مسافر در هنگام برخورد از جلو، کمک کند.

هوندا سیویک ۲۰۲۲ هوشمندتر از قبل عرضه می‌شود

همچنین صفحه نمایش لمسی رنگی جدیدی که قبلاً در مدل‌هایی مانند آکورد دیده شده است هم در این خودرو وجود دارد. در واقع این صفحه نمایش دارای نمایشگرهای ۷ اینچی در مدل‌های پایین‌تر و نسخه ۹ اینچی اختیاری در تریم‌های Touring است. نسخه Touring همچنین دارای سیستم صوتی Bose، شارژ بی سیم Qi و قابلیت اتصال بی سیم به تلفن شما برای Android Auto یا Apple CarPlay است.

گزارش‌ها حاکی از جزئیات بیشتری در مورد این مدل جدید هوندا هستند مثلا گفته می‌شود که این بار بزرگتر، گسترده‌تر و فاقد نسخه کوپه است. هوندا به زودی جزئیات بیشتری از نسخه هاچ بک از جمله نسخه Type R را فاش می‌کند، در حالی که این سدان قرار است تابستان امسال با قیمت نامشخصی ارائه شود.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 14311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha