رفت و برگشت بورس در این هفته / قیمت طلا و دلار چقدر کم شد؟

بورس در هفته گذشته با یک نوسان رفت و برگشتی و با رشد ۲۰ هزار واحدی در دو روز پایانی به سطح هفته قبل برگشت اما ارزش طلا، سکه و دلار کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز، بررسی عملکرد بازارها در هفته‌ای که سپری شد نشان می‌دهد که سه بازار طلا، سکه و دلار با افت ارزش مواجه شده‌اند و بورس در یک نوسان رفت و برگشتی در مجموع یک هفته بدون بازدهی باقی ماند.

بورس

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار،  شاخص کل بورس در پایان هفته منتهی به پایان فروردین روی سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی قرار داشت.

اما در سه روز اول کاری هفته‌ای که گذشت شاخص بورس نزولی بود اما در دو روز پایانی افت چند روز قبل را جبران کرد و دوباره کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت و روی سطح ۱٫۲ میلیون واحدی ایستاد.

طلای ۱۸ عیار

قیمت طلا در این هفته به کمتر از یک میلیون تومان رسید و ۲٫۳ درصد افت کرد.

براساس اطلاعات شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز قیمت هر گرم طلا در پایان هفته قبل یک میلیون و ۱۱ هزار تومان بود اما در این هفته با افت ۲۴ هزار تومانی به نرخ ۹۸۷ هزار تومان رسید.

سکه امامی

دیگر فلز ارزشمند نیز با افت ارزش به کانال ۹ میلیون تومان رسید.

قیمت هر عدد سکه امامی در پایان این هفته با کاهش ۱۲۹ هزار تومانی (بازدهی منفی ۱٫۲ درصدی) روی نرخ ۹ میلیون و ۹۴۷ هزار تومانی معامله شد. این فلز طلایی در پایان هفته قبل ۱۰ میلیون و ۷۶ هزار تومان بود.

دلار

شاخص کل بازار ارز در صرافی ملی این هفته ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت دلار در هفته قبل ۲۳ هزار و ۳۳۰ تومان بود. در این هفته ۰٫۴ درصد افت کرد. دیروز صرافی ملی آخرین قیمت دلار را ۲۳ هزار و ۲۳۱ تومان اعلام کرد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 14207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha