لیستی از اخبار جدید برای بورس / آخرین سیگنال‌ها برای سهامداران

بازار سهام همچنان تنها درجا می‌زند. آخرین اخبار برای سهامداران چه سیگنال‌هایی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بازار سهام همچنان تنها درجا می‌زند. آیا ممکن است امید سهامداران احیا شود؟ آخرین اخبار برای سهامداران چه سیگنال‌هایی دارد؟

ـ دیروز تعداد جانباختگان ناشی از کرونا رکورد زد. بنابر اعلام وزارت بهداشت ۴۹۶ بیمار کووید۱۹ در کشور به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

ـ مذاکرات هیات‌های مذاکره کننده ایران و ۱+۴ در وین که همزمان هیات مذاکره کننده آمریکا نیز به طور غیرمستقیم در جریان روند گفتگوها قرار می‌گیرد، روز سه‌شنبه از سر گرفته می‌شود.

ـ وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی بناست امروز در جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی بورس را بررسی کنند.

ـ رئیس انستیتوپاستور ایران گفت: واکسن تولید مشترک ایران و کوبا خردادماه به تولید انبوه می‌رسد و در صورت دستور وزارت بهداشت وارد بازار می‌شود.

ـ معاون فنی امور گمرکی ایران گفته است: دومین محموله تجهیزات مورد نیاز خط تولید واکسن کرونا «کوو ایران برکت» دیروز از شانگ‌های چین وارد کشور شد.

ـ نایب رئیس اول اتحادیه طلا با اشاره به رکود بازار طلا پیش‌بینی کرده است که امروز هم قیمت‌ها تغییر چندانی نکند.

ـ یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مدعی شد که بانک‌ها با رانت اطلاعاتی در بورس سود ۲۰ هزار میلیارد تومانی برده‌اند و بانک‌های دولتی که در بورس سود بسیاری را کسب کرده‌اند باید مکلف به خرید سهام در بازار بورس شوند.

ـ رئیس سازمان بورس از تعریف بسته‌ای برای تقویت تقاضا در بورس خبر داد.

ـ محمد اشرف، کارشناس بازار سرمایه گفته است: با نگاهی کوتاه‌مدت به بازار باید گفت که هفته آینده از روز یکشنبه بسیاری از صف‌های فروش شاخص‌سازان جمع خواهند شد.

ـ فروش شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور سهمیه‌بندی شد و در حال حاضر اخباری از کمبود شکر در استان تهران، مشهد و شیراز به گوش می‌رسد. دو عضو اتاق بازرگانی مشهد و شیراز با تایید بحران کمبود شکر می‌گویند: تمام کشور با کمبود شکر رو به رو هستند.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 14071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha