سهمیه سوخت رانندگان چه شد؟/ رانندگان اسنپ و تپسی از بهمن سهمیه نگرفته‌اند

رانندگان تاکسی‌های آنلاین از بهمن سهمیه سوخت نگرفته‌اند. این موضوعی است که رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: که در حال پیگیری از وزارت کشور و نامه‌نگاری با وزیر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، برخی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌گویند که ماه‌هاست سهمیه بنزین خود را نگرفته‌اند. در این میان وزارت کشور و شرکت‌پخش فرآورده‌های نفتی همچنان تقصیر را به گردن یکدیگر می‌اندازند و در نهایت پاسخی که رانندگان می‌شنوند این است که باید مشکل سهمیه سوخت را از طریق صنف‌ خود پیگیری کنند.

رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در این‌باره به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: «ما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و صنف مقصر نیست. این ناهماهنگی از سوی وزارت کشور و شرکت ملی نفت است و تا دو روز پیش که من پیگیری می‌کردم هم ادامه داشت و البته مشکلات مشابه و این چنینی، قبلا هم اتفاق افتاده بود.»

الفت‌نسب، ادامه می‌دهد: « رانندگان قشر ضعیف جامعه هستند و با این اتفاق معیشت‌شان دچار مشکل شده است اما متاسفانه شرکت ملی نفت و وزارت کشور اصلا توجهی به این موضوع نمی‌کنند و صنف تا به حال هر کاری که می‌توانسته، انجام داده است.»

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 14005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha