بی اثرشدن تحریم‌ها با انعقاد قراردادهای هوشمند میان سرمایه‌گذاران خارجی و شرکت‌های دانش بنیان

در یک همکاری مشترک و با برگزاری وبیناری، خدمات مربوط به قراردادهای هوشمند به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق آموزش داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری صندوق پژوهش و فناوری وبینار «آشنایی با خدمات قراردادهای هوشمند؛ دور زدن تحریم‌ها برای عقد قرارداد با جذب سرمایه‌گذار خارجی» را برگزار می‌کنند.

این رویداد ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت آنلاین بر روی سامانه سمینار صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان برگزار خواهد شد. مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، پارک های علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی می توانند از این فرصت یک روزه بهره‌مند شوند.

نقش ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این رویداد مشارکت در اطلاع رسانی و معرفی سخنرانان در زمینه قرارداد هوشمند و کاربردهای آن است و صندوق پژوهش و فناوری نیز با ایجاد زیرساخت، معرفی خدمات قرارداد هوشمند و شیوه نامه‌های مرتبط و اجرای وبینار در این رویداد نقش آفرینی می کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir مراجعه کنند.

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 13913
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha