پرواز پهپادهای ایرانی بر فراز ناو هواپیمابر آمریکایی + ویدیو

۴ فروند پهپاد سپاه پاسداران با پرواز بر فراز ناو هواپیمابر آمریکایی، تصاویری دقیق از آن را به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از پرس تی وی، پهپادهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با پرواز بر فراز ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیح فارس، موفق شدند تصاویری دقیق را از آن به ثبت برسانند.

شبکه پرس تی وی در گزارشی اعلام کرد: سپاه پاسداران تصاویری دقیق و از نزدیک از یک ناوهواپیمار بر آمریکایی که از سوی پهپادهای نیروهای برگزیده در طول پرواز بر فراز این کشتی در خلیج فارس ضبط شده بود را منتشر کرد.

طبق اعلام پرس تی وی، سپاه پاسداران این تصاویر را امروز، چهارشنبه به عنوان وسیله‌ای برای به تصویر کشیدن پیشرفت هایش در زمینه فناوری پهپادی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این ویدئو به نظر می‌رسد توسط یک اسکادران متشکل از چهار پهپاد ضبط شده که جزئیات نزدیک و زمان‌های دقیقی از هر جنگنده به علاوه دیگر تجهیزات و هواپیماهای نظامی واقع در این ناو هواپیمابر را نشان می‌دهد.

گفتنی است پیشتر نیز کنت مک‌کنزی، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام در گزارشی به کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود: برای اولین بار پس از جنگ کره، ما از دست دادن برتری هوایی نظامی به دلیل هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی را احساس می‌کنیم.

مک‌کنزی اذعان کرده بود: استفاده گسترده ایران از هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و متوسط برای نظارت و حملات به این معنی است که برای اولین بار از زمان جنگ کره، ما بدون برتری کامل هوایی در حال کار هستیم.

او در این باره افزود: تا زمانی که نتوانیم شبکه‌ای برای شناسایی و شکست دادن سامانه‌های هوایی بدون سرنشین ایجاد و مستقر کنیم برتری با دشمن خواهد بود.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۹
کد خبر: 13881
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha