پیروزی قهرمان المپیک در نخستین مبارزه

حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی آسیا موفق به شکست حریف ژاپنی شد و به نیمه‌نهایی رفت.

به گزارش ایرنا، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از روز گذشته در آلماتی قزاقستان آغاز شد و امروز (یکشنبه) با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

«حسن یزدانی» نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مبارزههای این وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «هایاتو ایشیگورو» از ژاپن را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با «مصطفی العبید» از عراق کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم «مصطفی حسین‌خانی» در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت. وی دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۳ «سئونگ چول‌لی» از کره‌جنوبی را از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف «آتامیرات چارلیف» از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم «امین طاهری» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر «عمر سارم» از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان «آیال لازاریف» از قرقیزستان و «دانگ هوان کیم» از کره‌جنوبی می‌رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم «مجید داستان» پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل «راویندر» از هند با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم «کامران قاسم‌پور» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل «سانجیت» از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان شودیف از ازبکستان و کریمکولوف از قزاقستان می‌رود.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 13721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha