مقایسه جک J۳ با ام‌جی ۳۵۰ + مشخصات فنی

مشخصات فنی خودرو جک J۳ و ام‌جی ۳۵۰ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، جک J۳ با ام‌جی ۳۵۰ است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامترهایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی جک J۳:

جک J۳، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۲۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۹۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۱۴ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه جک J3 با ام‌جی 350 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۶ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

مقایسه جک J3 با ام‌جی 350 + مشخصات فنی

پیشرانه مورد استفاده در این خودرو پیشرانه میتسوبیشی است. از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم هشدار دهنده باز بودن درب، قفل ایمنی کودک، فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، گرم کن شیشه عقب، سیستم کولر و تهویه مطبوع، صندلی عقب تاشو، سنسور دنده عقب اشاره کرد. 

مقایسه جک J3 با ام‌جی 350 + مشخصات فنی

معرفی ام‌جی ۳۵۰:

ام‌جی ۳۵۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه جک J3 با ام‌جی 350 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ دنده اتوماتیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

مقایسه جک J3 با ام‌جی 350 + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به  شیشه‌های رنگی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، نمایشگر میزان باد چرخ‌ها (TPMS)، فرمان هیدرولیک با قابلیت سفت شدن در سرعت بالا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوای داخل کابین، دارای سانروف دو حالته مجهز به سیستم بسته شدن خودکار بعد از پارک خودرو، تنظیم الکترونیکی صندلی راننده در ۶ جهت اشاره کرد.

مقایسه جک J3 با ام‌جی 350 + مشخصات فنی

همچنین این خودرو مجهز به سیستم تعلیق جلو H-bar,McPherson در عقب، سیستم هشدار دهنده باز بودن کمربندهای ایمنی جلو، سیستم Over Drive جهت بهره وری کامل از گشتاور تولید شده توسط موتور، گیربکس ۴ دنده اتوماتیک مجهز به دکمه تغییر حالت گیربکس درشرایط مختلف (Multi Mode)، طراحی به روز چراغ‌های سه بعدی عقب است. 

خودرو
جک J۳ ام‌جی ۳۵۰
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
۲۰۰۹ ۲۰۱۲
موتور
۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور
۱۲۹۹سی سی ۱۴۹۸سی سی
حداکثر قدرت
۹۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
۱۱۴ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰
۱۶ ثانیه ۱۱ ثانیه
حداکثر سرعت
۱۶۰ کیلومتر در ساعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت
وزن
۱۰۶۰ کیلوگرم ۱۳۶۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
۳۹۶۵ طول - ۱۶۵۰ عرض - ۱۴۴۵ ارتفاع ۴۵۲۱ طول - ۱۷۸۸ عرض - ۱۴۹۲ ارتفاع
فاصله بین دو محور
۲۴۰۰ میلیمتر ۲۶۵۰ میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
۵.۵ لیتر در هر صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
۴۵ لیتر ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۴ یورو ۴
ترمز و پایداری
ABS - EBD دیسک ترمز خنک شونده چرخهای جلو و عقب مجهز به سیستم جداکننده لنت ها از دیسک (LDC) - توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD - ترمز ضد قفل ABS - ترمز کمکی BA - سیستم پایداری خودرو بر سر پیچ ها CBC
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو مجهز به ۶ کیسه هوای ایمنی
سیستم صوتی
سیستم رادیو پخش با قابلیت پخش MP۳ و CD - پورت USB - ٦ بلندگو - آنتن روی شیشه تنظیم اتوماتیک صدای ضبط صوت با توجه به سرعت حرکت خودرو - سیستم صوتی مجهز به نرم افزار تبدیل متن به گفتار (TTS) و دارای حافظه مجازی جهت - ذخیره موسیقی (قابل افزایش تا ۵۱۲ مگابایت) - بلوتوث جهت مکالمات تلفنی - سیستم صوتی XBM مجهزبه ۸ بلند گوی Hi-fi با قابلیت پخش MP۳، WMA و DVD - مجهز به سیستم ناوبری GPS و Navigation با صفحه نمایشگر اطلاعات ۷HD
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 13644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha