حذف حجم مبنا و دامنه نوسان برای ۱۱ سهم، ابطال سهام ۷ شرکت و توقف ۴ نماد

امروز ۱۱ سهم دارای صف فروش، بدون حجم مبنا و دامنه نوسان معامله می شوند و در برابر ابطال بخشی از سهام دیروز۷ شرکت بزرگ بورس، نماد ۴ شرکت بسته و دو سهم هم بازارگردانی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس پرس، در آخرین روز کاری هفته،  شرکت های بیسکویت‌ گرجی،  مهرکام پارس، نصیر ماشین،  های وب،  فرآورده‌های‌ نسوز پارس، فیبر ایران، کاشی‌ سعدی،  سیمان‌ اصفهان، سیمان‌ فارس، فرآورده‌های‌ نسوز آذر و داروسازی‌ فارابی که در روزهای قبل دارای صف فروش پایدار و عدم معامله به میزان حجم مبنا بودند، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی هستند و سهام این شرکت ها بدون حجم مبنا و دامنه نوسان داد و ستد می شود.

همچنین نماد شرکت های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برای یک روز،  کشتیرانی آریا برای دو روز و بهساز کاشانه تهران و غلتک سازان سپاهان برای یک ساعت بسته شد.  

بازارگردانی سهام دو شرکت نیروگاه زاگرس کوثر و سرمایه‌گذاری آوا نوین هم با دامنه نوسان روزانه قیمت و طبق دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار اول و دوم فرابورس شروع شد.

علاوه بر این، طبق رویه روزها و هفته های گذشته بورس تهران، بخشی از معاملات دیروز سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس،  پالایشگاه اصفهان، ملی مس و بانک های ملت، تجارت، صادرات و پارسیان به دلایل نظارتی باطل شد.   

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 13547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha