اثر عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا در قیمت بیت کوین

در آستانه عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا در بورس نزدک که فردا انجام می شود، قیمت بیت کوین به محدوده ۶۱ هزار دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس پرس؛  افزایش تمایل وال‌استریت به ارزهای مجازی و خوش‌بینی به عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا موسوم به کوین بیس در بورس نزدک (که فردا انجام می شود)، منجر به افزایش تمایل سرمایه گذاران به ارزهای مجازی شد.

به این ترتیب قیمت بیت کوین بار دیگر در مدار صعودی قرار گرفت و با رشد ۲.۶ درصدی به ۶۱.۲ هزار دلار رسید که بالاترین رقم طی یک ماه گذشته است.

براساس این گزارش، شرکت تسلا هم اوایل سال جاری میلادی از سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت کوین خبر داد و از این ارز مجازی در پرداخت  قیمت خودروهای برقی استفاده کرده است. بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی هم قصد دارد دسترسی به سه صندوق را که مالکیت ارزهای مجازی را ممکن می‌سازند، فراهم کند. شرکت‌های پی پال و ویزا هم استفاده از ارزهای مجازی به عنوان بخشی از روند پرداخت‌ها  را آغاز کرده‌اند.

ارزش سایر ارزهای مجازی از جمله اتریم، دومین ارز مجازی بزرگ دنیا از نظر سرمایه بازار، افزایشی بوده و ارزش بازار بیش از ۶۶۰۰ سکه دیجیتالی که توسط موسسه کوین گکو ردیابی می‌شوند از دو تریلیون دلار گذشته است.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 13506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha