رشد کاردانو شروع شده است؟

ارز کاردانو که چند وقتی بود با مقاومت ۱/۲۵ دلار دست و پنچه نرم می‌کرد در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته این مقاومت را شکست و تا محدوده ۱/۳۴ دلار رشد کرد. رشد کاردانو شروع شده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، برخی از تحلیلگران عقیده دارند «اگر کاردانو مقاومت ۱/۲۵ دلاری را بشکند می‌تواند عددهای بالاتری ببیند». حالا کاردانو مقاومت ۱/۲۵ دلاری را پشت سر گذاشته و به ۱/۳۰ دلار رسیده است.

حالا سئوال اینجاست که کاردانو چقدر رشد می‌کند؟

حسین شیبانی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با ارز دیجیتال کاردانو گفت: این ارز مارکت‌کپ خوبی دارد و در بازار کریپتو مورد توجه است. کاردانو در موج صعود قبلی خود با مقاومت برخورد کرد و بعد از اصلاح چند وقتی با مقاومت ۱/۲۵ دلاری دست و پنچه نرم کرد. به نظر می‌رسد مقاومت ۱/۲۵ دلاری شکسته شده و رشد این ارز تا محدوده ۱/۴۵ ادامه دارد اما به نظرم در محدوده ۱/۴۵ یک مقاومت دیگر وجود دارد که امکان دارد بعد از برخورد به این مقاومت تا محدوده قیمت ۱/۳۳ اصلاح داشته باشیم. بعد از اصلاح این ارز می‌تواند محدوده ۱/۴۵ دلاری را پشت سر بگذارد و به سمت عددهای بالاتر حرکت کند.

سیر حرکت کاردانو در ۲۴ ساعت اخیر

این کارشناس در ادامه گفت: قیمت کاردانو در حال حاضر از میانگین قیمت این ارز در ماه گذشته بالاتر است و این موضوع خبر خوبی برای این ارز محسوب می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در سایت ارز دیجیتال بخوانید.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: 13477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha