بازار سرمایه در سیر نزولی قفل شد

بازار سهام در روند معاملات امروز روند منفی خود را ادامه داد. تعداد زیادی از نمادها قفل در صف فروش و روند شاخص نزولی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بازار سهام همچنان در روند نزولی قرار دارد و بصورت روزانه با افزایش حجم عرضه و صف‌های فروش همراه است. بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه روند بازار را به دور از منطق می‌دانند.

بازار سهام در روند معاملات امروز با افت حدود هشت هزار واحدی همراه است. تعداد زیادی از نمادها قفل در صف فروش هستند.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار امروز توضیح داد: بازار در یک سیر نزولی قفل شده است. روند معاملات به اخبار مثبت و منفی واکنش نشان نمی‌دهد و سهامدارانی که به دنبال نقد شدن سرمایه خود هستند، توانایی نقدشوندگی از سهم‌های آن‌ها گرفته شده است. شاخص در سیر نزولی و نمادها با حجم عرضه بالا موجب شده است مهم‌ترین عامل بازار یعنی نقدشوندگی از بازار گرفته شود.

مدیر نظارت و نهادهای مالی بورس در روز گذشته، یک متنی را در صفحه شخضی خود منشتر کرد؛ متن منتشر شده به این صورت بود: «انشالله حمایت‌هایی از بازار صورت بگیرد».

الیاس کردی در این باره توضیح داد: با توجه به روند و شرایط موجود در بازار به نظر می‌رسد به دنبال آن هستند که با انتشار برخی از اخبار مثبت، بازار را تا حدودی از روند نزولی دور کنند، اما بازار در هفته‌های گذشته نشان داده است که به این دست اخبار واکنشی نشان نمی‌دهد.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 13420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha