ارتشی از گوشی‌های هوشمند TCL در راه بازار

شرکت تی سی ال می خواهد از کنار کشیدن شرکت ال جی استفاده کند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت TCL یکی از چندین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت است که از بازنشستگی قابل پیش بینی ال جی در صنعت موبایل، سود می‌برد.

البته برای رقم خوردن این اتفاق، گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی واقعاً نیاز به فروش دارند. به عنوان مثال گوشی‌های TCL ۲۰ SE و TCL ۲۰، ۵G مجهز به اسنپدراگون ۶۹۰ که در ماه ژانویه رونمایی شده‌اند، هنوز در آمریکا موجود نیستند و در واقع هنوز ما مطمئن نیستیم که اصلا این دو مدل به طور رسمی در آمریکای شمالی عرضه خواهند شد یا خیر. آنچه ما می‌دانیم این است که برخی از اعضای خانواده TCL ۲۰ قرار است در نهایت از L ۱۰ و ۱۰ Pro پیروی کنند.

بهترین گوشی جدید TCL کدام است؟

اگرچه هیچ یک از تلفن‌های موجود یا آینده TCL آن چیزی نیستند که ما بتوانیم آن را به عنوان پرچمدار واقعی طراحی شده برای رقابت با محصولات Galaxy S۲۱ سامسونگ یا آیفون ۱۲ اپل بدانیم، اما TCL ۲۰ Pro ۵G به عنوان پیشرفته‌ترین و جالب‌ترین محصول این مجموعه در حال آماده شدن است.

طبق اطلاعات ارائه شده گوشی TCL ۲۰ Pro ۵G، یک پردازنده Snapdragon ۷۵۰ و همچنین یک رم ۶ گیگابایتی دارد و احتمالاً از یک نمایشگر کوچکتر از ۶.۶۷ اینچ برخوردار است.

گوشی‌های هوشمند TCL

در همین حال، گوشی‌های ۴G LTE مدل TCL ۲۰L و +۲۰L، ظاهراً دارای یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و یک صفحه نمایش با وضوح بالا ۲۴۰۰*۱۰۸۰ هستند. احتمال دارد، TCL ۲۰E از یک صفحه نمایش متوسط ۱۶۰۰*۷۲۰ و همان پردازنده Helio P۲۲ برخوردار باشد.

در مجموع، هیچ چیز قابل توجهی در مورد این ارتش از تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت در نگاه اول وجود ندارد، اما وقتی TCL گوشی جدید و امیدوار کننده‌ای را با قیمت مناسب ارائه دهد، شرایط می‌تواند تغییر کند.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 13399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha