پیش بینی بارش باران تا دوشنبه آینده در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی بارش ۵ روزه باران در برخی استان‌ها از کاهش ۵ تا ۷ درجه ای دما در سواحل دریای خزر طی امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و جو پایداری حاکم است.

فردا پنجشنبه برای برخی از مناطق شمال غرب،غرب، جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

روزهای جمعه و شنبه هفته آینده برای برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق، غرب، مرکز،جنوب غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی رشد ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه هفته آینده همین شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی نقاط شرق و جنوب شرقی پیش‌بینی شده است. دوشنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده و وزش باد روی خواهد داد.

امروز در سواحل دریای خزر کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دما روی می دهد. همچنین فردا و روز جمعه در استان های ساحلی دریای خزر افزایش ۶ تا ۱۰ درجه دما انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور طی همین مدت و افزایش نسبی دما روی می دهد. شنبه هفته آینده با سرعت باد در نوار غربی گرد و خاک دور از انتظار نیست. تا آخر وقت امروز نیز دریای خزر مواج است.همچنین از اواخر وقت جمعه تا اوایل صبح یکشنبه بخش شمالی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
کد خبر: 13295
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha