بازار طلا و جواهر از شنبه به مدت ۲ هفته تعطیل است

محمدولی گفت: بازار طلا و جواهر تهران و کلیه اعضای صنفی این اتحادیه از روز شنبه همزمان با مشاغل گروه‌های ۲ به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با اشاره به رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری و ایجاد محدودیت‌های کرونایی برای صنوف مختلف در تهران افزود: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور استانداری تهران، صنف طلا و جواهر با توجه به قرار گرفتن در گروه ۲ شغلی از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: بازار طلای تهران نیز در این مدت تعطیل بوده و کلیه فعالیت‌ها در بازار بزرگ تهران برای کاهش روند این بیماری و توقف موج فراگیری در این برهه زمانی متوقف خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فقط فعالیت صنوف گروه شغلی ۱ در تهران ادامه دارد و صنف طلا و جواهر همراستا با صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل هستند، گفت: از همکاران صنفی خود که همیشه در بحران‌ها کمال مساعدت را داشته اند و طبق این مصوبه مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها هستند خواهشمندیم جهت کاهش مبتلایان به این بیماری همکاری لازم را با ستاد ملی مبارزه با کرونا مبذول نموده و واحد صنفی خود را از روز شنبه تعطیل و برای دو هفته فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

محمدولی در خاتمه یادآور شد: بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، واحدهای صنفی را به مدت دو هفته پلمب خواهند کرد.

۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 13285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha