خبر جدید از عرضه اولیه استقلال و پرسپولیس

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداریوزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در دست دوستان در سازمان خصوصی‌سازی است و بعد از کارهای کارشناسی قطعا این اتفاق بزرگ و تاریخی رخ خواهد داد، گفت: مطمئن باشید تا قبل از پایان عمر دولت این دو تیم واگذار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم؛ مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداریوزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در دست دوستان در سازمان خصوصی‌سازی است و بعد از کارهای کارشناسی قطعا این اتفاق بزرگ و تاریخی رخ خواهد داد، گفت: مطمئن باشید تا قبل از پایان عمر دولت این دو تیم واگذار می‌شوند.

با اشاره به این که درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم، گفت: باور کنید روزی ۱۵ بار درباره این موضوع از من سوال می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که شما قول داده بودید قبل از پایان سال ۹۹ واگذاری سرخابی‌ها رخ دهد، اما استقلال و پرسپولیس خصوصی نشدند، گفت: این موضوع مهم در دست دوستان در سازمان خصوصی‌سازی است و بعد از کارهای کارشناسی قطعا این اتفاق بزرگ و تاریخی رخ خواهد داد و مطمئن باشید با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که انجام می‌شود تا قبل از پایان عمر دولت این دو تیم واگذار می‌شوند.

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 13065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha