« ۲۰۶ تیپ ۵» رکورددار رشد قیمت !

در این گزارش قیمت سه مدل خانواده پژو ۲۰۶ که شامل «پژو ۲۰۶ تیب۲»، «پژو ۲۰۶ تیب۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» به طور ماهانه برسی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  رکنا، رصد صورت گرفته حکایت از آن دارد که در نیمه دوم سال گذشته بیشترین افت قیمت برای «پژو ۲۰۶ تیب۲» در آبان ماه ثبت شده و این خودرو افتی ۲۳.۴ درصدی را در این ماه از آن خود کرد؛ بیشینه رشد ثبت شده در آن نیز در ماه مهر رقم خورد که برابر با ۲۸ درصد بوده است.

تیپ ۵ این خودرو نیز بالاترین رشد قیمت را در مهر ماه به دست آورد و به این طریق رشدی ۳۲.۶ درصدی را ثبت کرد این در حالی بود که در آبان ماه با ۱۳.۸ درصد بیشترین افت قیمت داشته است.

«پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز بیشترین رشد قیمت در نیمه دوم سال را در مهر ماه تجربه کرد و رشد ۳۲.۲ درصدی را کسب کرد. این خودرو در آبان ماه افتی ۲۰.۳ درصدی قیمت را تجربه کرد. اما بالاترین رشد قیمت برای این خانواده در نیمه دوم ۹۹ در چه ماهی ثبت شده است.

به عبارت دیگر در ماه مهر در سه محصول پژو ۲۰۶ بیشترین رشد و در ماه بعد از آن بیشترین افت رقم خورده است.

گرانترین ماه خرید محصولات پژو

اما رکورد های ثبت شده قیمت در این خودرو ها در ماه مهر و مرداد بود. در همین خصوص کمترین حدقیمت در پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در مرداد ۱۶۳ میلیون تومان ، در تیپ ۵ ، ۱۹۹ میلیون تومان و در ۲۰۶ صندوقدار ۱۹۲ میلیون تومان به ثبت رسید.

گرانترین ماه خرید خودرو نیز در این بازه به مهر ماه تعلق داشت. در این ماه قیمت خودرو ۲۰۶ تیپ ۲، ۲۵۶ میلیون تومان بود. این رقم برای تیپ ۵ همین محصول در این ماه ۳۲۵ میلیون تومان و برای مدل صندوقدار آن ۳۲۰ میلیون تومان ثبت شد.

روند+قیمت+ماهانه+پژو

۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 12995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha