سرقت ۳۰ میلیارد تومانی از یک خانه قدیمی در مرکز تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف سرقت ۳۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ مدتی قبل پرونده‌ای با شکایت خانمی مبنی بر سرقت منزل، در کلانتری ۱۰۷ فلسطین تشکیل شد و برای بررسی موضوع در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

چکیده پرونده حاکی از این بود سارق یا سارقان با تخریب قفلهای ساختمان اموالی از قبیل لوازم خانگی، طلاجات آنتیک، جواهر، اشیاء عتیقه و تعدادی تخته فرش گرانبها در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال را از منزل شاکی که یک خانه قدیمی بود، سرقت کرده‌اند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان دو نفر بودند که با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان در دو مرحله از  منزل شاکی سرقت کرده‌اند.

با اقدامات پلیسی مالک  خودرو  شناسایی شد و در بررسی سوابق کیفری وی به دست آمد مالک وانت پیکان سابقه‌دار بوده  و به دفعات مختلف روانه زندان شده است و در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های اولیه از مخفگیاه وی خودرو وانت پیکانی که سارقان با آن در محل سرقت حاضر شده بودند، کشف و توقیف شد.

سرهنگ قاسم دستخال؛ رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم تعدادی از اموال سرقتی کشف و متهم پس از انتقال به پایگاه سوم به جرم ارتکابی با همکاری یکی از همدستانش معترف شد، افزود: شناسایی مخفیگاه متهم دوم پرونده در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار داد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

به گفته وی، تلاش کارآگاهان برای کشف سایر سرقتهای احتمالی متهمان و کشف جزئیات پرونده کماکان  ادامه دارد.

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 12946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha