۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ فروردین ماه)

شرکت شیائومی این هفته رکورددار برترین محبوب‌ترین گوشی‌های هفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در معرفی برترین گوشی‌های هفته تفاوتی کاملا اساسی را مشاهده می‌کنید، چرا که شرکت شیائومی با رکوردزنی جدید خود توانست جدول این هفته گوشی‌های برتر را از آن خود کند. 

گوشی Poco F3 سردمدار و رهبر جدید گوشی‌های برتر این هفته قرار گرفت، و بعد از آن محصول دیگر این شرکت گوشی Redmi Note 10 Pro در جایگاه دوم را از آن خود کرد، این در حالی است که رده سوم این ستون را  گوشی  OnePlus 9 Pro پر کرد. در رقابت نزدیک این سه گوشی در چند سال گذشته، این سه گوشی در طول هفته جاری چندین  هزار فروش داشته‌اند که در واقع رتبه اول تا هشتم این رده بندی 90 هزار فروش داشته است.

گوشی Poco X3 Pro در پایان جدول با وان پلاس 9R منحصر به فرد هندی، در نیمه بالایی نمودار باهم رقابت می‌کنند. سامسونگ گلکسی A52 5G بالاترین جایگاه تلفن هوشمند سامسونگ در رتبه ششم این گروه قرار گرفت، که کمی جلوتر از گوشی OnePlus 9 است. در پایان این جدول رده بندی گوشی Galaxy A72 در رده هشتم با Redmi Note 10 رده نهمی در رقابت قرار دارند و در نهایت گوشی Realme 8 Pro 10 این رده بندی را کامل می‌کند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ فروردین ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ فروردین ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ فروردین ماه)۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ فروردین ماه)

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 12924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha