گناه کبیره داوری علیه کریس رونالدو! + عکس

کریس رونالدو در دیدار امشب تیم ملی پرتغال مقابل صربستان، می‌توانست یک گل سه امتیاز برای تیمش به ثمر برساند اما در نهایت تنها یک کارت زرد نصیبش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، پرتغال امشب در دومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل صربستان قرار گرفت و در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. در این دیدار ابتدا شاگردان فرناندو سانتوس با دو گل دیوگو ژوتا در دقایق ۱۱ و ۳۶ پیش افتاد ولی گل های الکساندر میتروویچ (۴۶) و فیلیپ کاستیچ (۶۰) صربستان را به بازی برگرداند.

اما اتفاقات جنجالی بود در دقایق تلف شده رقم خورد. ابتدا در دقیقه ۲+۹۰، خطای شدید نیکلا میلنکوویچ روی دانیلو باعث شد تا داور او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند.

سپس یک دقیقه بعد، روی یک پاس بلند به محوطه جریمه صربستان، رونالدو از خروج اشتباه دروازه حریف استفاده کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را از زیر دستان او عبور داد. اما در حالی که توپ به وضوح از خط دروازه کاملا رد شده بود، داور و کمک دومش دستور به ادامه کار دادند.

رونالدو که از این تصمیم به شدت ناراحت شده بود، ابتدا به کمک داور اعتراض کرد اما این اقدام تنها یک کارت زرد برای او به همراه داشت. بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی هم او که همچنان به شدت عصبانی بود، بازوبندش را روی زمین انداخت و راهی رختکن شد.

در رقابت های مقدماتی جام جهانی از VAR استفاده نمی‌شود و در همین معدود بازی‌هایی که برگزار شده، غیبت آن کاملا محسوس بوده است. در دیدارهای شب اول هم تصمیمات جنجالی‌ای توسط داوران گرفته شد که در صورت استفاده از VAR احتمالا به شکل دیگری رقم می‌خورد.

رونالدو تنها ۷ گل با رسیدن به رکورد ۱۰۹ گل ملّی علی دایی فاصله دارد اما در دو بازی ابتدایی پرتغال در مقدماتی جام‌جهانی موفق به گلزنی نشد. او مدتی پیش از رکورد ۷۵۷ گل پله در دیدارهای رسمی عبور کرد و اکنون رسیدن به رکورد دایی، یکی از مهمترین اهداف او در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای‌اش است.

۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 12827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha