حیرت مرد محلی از رویت اشیاء پرنده درخشان! + ویدیو

رویت چندین شیء پرنده ناشناس در آسمان آمریکا خبرساز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا شی پرنده ناشناس، تاکنون هزاران ویدئو از پرواز این اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده است، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشورهای قدرتمند می‌دانند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

به تازگی ویدئویی که یکی از شهروندان آمریکایی از پرواز چندین پرنده ناشناس درخشان در آسمان این کشور تهیه کرده خبرساز شده است. در این ویدئو این اشیاء پرنده درخشان در حالی که در آسمان شناور هستند دیده می‌شوند.

این اشیاء درخشان یکشنبه شب و در آسمان شهر " سوت هاون"، در ایالت میسیسیپی دیده شدند. «دیوید هووِل»، یک شهروند اهل سوت هاون با تلفن همراه خود ویدئویی از این اشیاء درخشان تهیه کرد. در ویدئوی تهیه شده دست کم ۱۰ شی ء پرنده درخشان در فاصله بسیار کمی از یکدیگر در آسمان دیده می‌شوند.

بنا به گفته آقای هوول او برای برداشتن وسیله‌ای از خودروی خود به بیرون از خانه مراجعه کرده بود که این اشیاء پرنده درخشان را در آسمان مشاهده کرد. او در این باره به یکی از تلویزیون‌های محلی گفت: «همه چیز به مغزم خطور کرد از یوفوها تا فرازمینی ها. نمی‌توانم باور کنم در آن لحظه فرد دیگری این اشیاء پرنده درخشان را مشاهده یا از آن‌ها فیلم و عکس تهیه نکرده است. یکی از آن‌ها بسیار بزرگتر از بقیه بود. درخشان بودند و به رنگ نارنجی بودند. من فکر می‌کنم ما در این جهان تنها نیستیم و موجودات دیگری شبیه به ما در سیارات دیگر توسط خداوند خلق شده است.»

۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 12788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha