۹ کرونایی؛ بازهم بدشانسی برای مجیدی

با مثبت شدن تست کرونای رشید مظاهری، عارف غلامی، بابک مرادی و سیدحسین حسینی حالا شمار افراد مبتلا به این ویروس در جمع آبی پوشان به عدد ۹ رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، روز گذشته بود که به صورت رسمی اعلام شد تست کرونای مهدی قایدی مهاجم استقلال مثبت شده و این بازیکن نتوانست به اردوی تیم ملی ملحق شود که دراگان اسکوچیچ نیز تصمیم گرفت تا بجای او، سجاد شهباززاده را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

اما امروز نیز خبر رسید تست کرونای دو ملی پوش دیگر استقلالی نیز مثبت شده تا رشید مظاهری و عارف غلامی اردوی تیم ملی را ترک کنند. ساعاتی بعد نیز خبر ابتلای بابک مرادی و سیدحسین حسینی توسط خبرگزاری ها منتشر شد تا بدین صورت شمار افراد مبتلا به کرونا در استقلال به شکل عجیبی افزایش پیدا کند. خبری که به هیچ وجه برای آبی پوشان خوشایند نیست و حالا فرهاد مجیدی همچون سال گذشته درگیر شمار بالای کرونایی های تیمش شده است.

فصل قبل و پس از شیوع ویروس کرونا بود که بازی های فوتبال در ایران حدود ۴ ماه به وقف افتاد که در نهایت و با آغاز دوباره رقابت های لیگ نوزدهم، تیم ها بازی های خود را از سر گرفتند ولی در این میان باز هم تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در لیگ برتر وجود داشت و یکی از تیم هایی که با این ویروس به شدت درگیر شد، استقلال بود.

دیدار با پارس جنوبی جم که به دلیل ابتلای تعداد زیادی از استقلالی ها با هر جار و جنجالی که بود، لغو گردید و فرهاد مجیدی برای چند بازی تعدادی از بازیکنانش را در اختیار نداشت. در تابستان گذشته فرشید باقری، محمد دانشگر، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، مهدی قایدی، آرش رضاوند، حسین پورحمیدی، امیرحسین کارگر و داریوش شجاعیان افرادی بودند که به ویروس کرونا مبتلا شدند.

در آن برهه زمانی دیدار با پارس جنوبی لغو شد و مجیدی در بازی با سایپا و تراکتور و حتی صنعت نفت، با تیمی نصف و نیمه به میدان رفت و تعدادی از ستاره هایش را به همراه نداشت. در آن زمان، سعید رمضانی سرپرست استقلال در گفتگویی عنوان کرد: بعد از مشاهده اتفاقات از پزشک تیم خواستیم قبل از بازی با پارس جنوبی حتما از بچه‌ها تست بگیرند. ما اگر می‌خواستیم ناجوانمردانه عمل کنیم اصلا تست نمی‌گرفتیم و به جم می رفتیم. ساعت ۵:۴۰ صبح جواب تست‌ها را گرفتم و خواب از چشمانم افتاد. تعداد بالای کرونایی های استقلال باعث لغو بازی با پارس شد هر چند تیم حریف به این مسئله معترض بود و حتی هومن افاضلی سرمربی این تیم نیز دست به استعفا زد. 

حالا و یکبار دیگر استقلال در اوج رقابت های لیگ برتر درگیر ویروس کرونا شده است که در فصل گذشته باعث شد آنها ۴ امتیاز را مقابل تراکتور و سایپا از دست بدهند و حالا بار دیگر این اتفاق برای آنها تکرار شده است. مهدی قایدی نخستین فردی بود که ویروس کرونا مبتلا شد و پس از او به صورت دومینو وار رشید مظاهری، عارف غلامی، سیدحسین حسینی و بابک مرادی به همراه چهار عضو کادرفنی و تدارکات تیم از جمله بهزاد غلامپور و محمد کاظمی مدیررسانه ای نیز به کرونا مبتلا شدند.

شاید این هم از بدشانسی های فرهاد مجیدی است که در زمان حضور او، تیمش مجددا درگیر این ویروس منحوس می شود. استقلال باید روز ۱۴ فروردین در دیداری سخت به مصاف پیکان برود. با توجه به فاصله زمانی ۱۰ روزه تا آن دیدار و مدت زمان دو هفته ای مورد نیاز برای سپری کردن دوران قرنطینه، به نظر می رسد مجیدی در این دیدار با کمبود بازیکن در چندین پست مواجه شود. اکنون هر دو دروازه بان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند و مشخص نیست مجیدی برای بازی با پیکان چه چاره ای برای قفس توری تیمش خواهد اندیشید.

در حالیکه تیم فرهاد روند خوبی را در پیش گرفته بود و در سه بازی گذشته خود نیز برنده از زمین خارج شد، حالا او در وضعیت سختی گفتار شده و گفته می شود تعداد دیگری از اعضای این تیم نیز علائم مشکوک به کرونا دارند به نحوی که او مجبور شده تمرینات امروز تیمش را تعطیل کند و اردوی آبی پوشان به طور کلی لغو شد.

باید دید استقلالی ها در روزهای آتی چه وضعیتی را پشت سر خواهند گذشت و آیا باز هم به شمار مبتلایان اضافه خواهد شد یا خیر و سوال مهم اینکه سرنوشت بازی با پیکان با وجود غیبت قطعی بازیکنان این تیم در پست های کلیدی به کجا خواهد انجامید؟

۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 12743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha