۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲ فروردین ماه)

شرکت سامسونگ به لطف رویداد این هفته اش دوباره سهم خود را در بین محبوب‌ترین گوشی‌های هفته کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری رویداد این هفته سامسونگ اتفاقی بود که باعث شد این شرکت دوباره در فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های هفته، حرفی برای گفتن داشته باشد. هفته قبل سامسونگ نمایش غیرقابل قبولی داشت و فقط ۲ گوشی در رتبه‌های آخر جدول داشت، اما این هفته بیش از نیمی از رتبه‌ها در کنترل این شرکت قرار گرفت.

البته باز هم رتبه اول پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، به یک گوشی هوشمند از شرکت شیائومی رسید. طبق رتبه بندی این هفته گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی مثل هفته قبل صدرنشین است. اما دو گوشی سامسونگ که به تازگی هم وارد جدول ما شده‌اند در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. سامسونگ گلکسی A۵۲، ۵G و A۷۲ جزو گوشی‌های جدید سامسونگ هستند.

شیائومی ردمی نوت ۱۰ معمولی هم با دو پله نزول نسبت به هفته قبل در جایگاه چهارم قرار گرفته است. گوشی Galaxy A۵۲ معمولی سامسونگ هم مثل مدل ۵G این گوشی هم در نیمه بالایی جدول و رتبه پنجم قرار گرفته است.

رقابت نزدیک سامسونگ و شیائومی در بازار گوشی های هوشمند

با دو پله صعود و نزول (به ترتیب)، این هفته رتبه ششم متعلق به Samsung Galaxy S۲۱ Ultra ۵G است و رتبه هفتم را هم Xiaomi Redmi Note ۱۰ Pro Max تصاحب کرده است. گوشی دیگری که به میزان دو رتبه، خود را در جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته بالا کشیده، Galaxy A۳۲ سامسونگ است که در جدول جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ Galaxy A۱۲ هم به تازگی حضور در این جدول را تجربه می‌کند و در رتبه نهم قرار گرفته، اما برعکس این گوشی، شیائومی Mi ۱۰S با تجربه یک سقوط آزاد، از جایگاه چهارم به رتبه دهم رسیده است؛ و در نهایت همانطور که هفته قبل حدس زده بودیم، گوشی‌های Asus ROG ۵ و Oppo Find X۳ Pro دیگر در این جدول حضور ندارند و طبق روال، جایگاه‌ها به تازه واردها رسیده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (2 فروردین )

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۱
کد خبر: 12700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha