پیام احساسی رئیس بارسلونا به لیونل مسی

مراسم معارفه خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، موانع ضمانت های مالی پیش پای خوان لاپورتا برداشته شده و او رسما به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا کار خود را آغاز کرد. حالا خوان لاپورتا در مراسم معارفه خود و در شرایطی که لیونل مسی نیز در بین حضار دیده می شد، خطاب به او گفت که قطعا اجازه جدایی این بازیکن را نمی دهد.

خوان لاپورتا گفت: "در دوره اول حضورم در بارسلونا بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه را در اختیار داشتیم، اما اگر موفق شدیم دلیلش ثبات حاکم در باشگاه بود. این اتحاد بارسلونا است که به تیم ثبات می بخشد و من از همه در این باشگاه دعوت می کنم که به کمکی که می توانند به ما بکنند باشند. من برای تصمیم سازی در مورد مسائلی مانند حفظ لیونل مسی در این سمت هستم. نکته مثبت حضور مسی در باشگاه است و خودش نیز این موضوع را می داند.

مسی از علاقه من نسبت به خودش آگاه است. لیونل، ما برای نگه داشتن تو در اینجا هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد. می دانی که نمی توانی بارسلونا را ترک کنی. ما به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهیم بود. همانطور که در سرود باشگاه آمده، ما کنار هم قوی هستیم.

وقتی شیوع بیماری کرونا پایان یافت درآمدزایی باشگاه آغاز شده و. این مشکلات برطرف خواهد شد. برای دفاع از باشگاه زندگی کرده و نفس می کشیم و ما تا آنجا که ممکن است به سمت این هدف قدم برمی داریم."

اکنون باید دید که آیا خوان لاپورتا بالاخره می تواند از پس این ماموریت مهم بر بیاید و قرارداد لیونل مسی را با بارسلونا تمدید کند یا او نهایتاً در تابستان تصمیم به جدایی خواهد گرفت؛ اتفاقی که در حال حاضر مهمترین دغدغه هواداران بلوگرانا محسوب می‌شود.

همچنین گفتنی است که دو تیم پاری سن ژرمن و منچستر سیتی از اصلی‌ترین مشتریان فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا محسوب می‌شوند و گفته می‌شود که اگر او نهایتاً تصمیم به جدایی بگیرد، یکی از این دو تیم مقصد بعدی اش خواهد بود. با این وجود بارسایی‌ها خیلی امیدوار هستند که لاپورتا از این اتفاق جلوگیری کند.

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 12583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha